عدم محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان دریافت تسهیلات بازسازی درهرمزگان

هیچ گونه محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان دریافت تسهیلات بازسازی در هرمزگان وجود ندارد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ندا کسری کرمانشاهی در دیداری که به همراه مدیر شعب استان هرمزگان و سایر مسوولین این مدیریت با استاندار هرمزگان درستاد باز آفرینی شهری بندرعباس داشت گفت : بانک مسکن 500 میلیون ریال تسهیلات بازسازی واحدهای مسکونی با سود مصوب بانک مرکزی به ساکنان بافت های فرسوده پرداخت می کند.

کرمانشاهی با اشاره به اینکه از اولویت های بانک مسکن توجه به مسایل مسکن و کمک به بازسازی بافت های فرسوده است افزود : سقف دریافت تسهیلات بازسازی بافت های فرسوده در هرمزگان برداشته خواهد شد .

استاندار هرمزگان با بیان اینکه 250 هزار نفر از جمعیت شهربندرعباس در بافت فرسوده زندگی می کنند افزود : هدف دولت ایمن سازی بافت های فرسوده و ارتقای سطح زندگی در بافت های فرسوده است .

فریدون همتی افزود : پس از تعیین وضعیت محله چاهستانی ها سایر بافت های فرسوده شهر بندرعباس نیز باید از تسهیلات وخدمات تسهیل گری برخوردار شوند.

معاون عمرانی استانداری هرمزگان گفت : شهروندان ساکن در مسیر اجرای طرح بازسازی واحدهای فرسوده در محله چاهستانی ها اگر تا 45 روز آینده برای دریافت پروانه ساختمانی به شهرداری مراجعه کنند از تخفیف 90 درصدی پرداخت عوارض ساختمانی بهره مند می شوند.

رضا مدرس افزود : کار گروهی برای تعیین عوارض کاربری از مسکونی به تجاری بافت فرسوده چاهستانی ها تشکیل می شود و ساکنان بافت های فرسوده برای پیگیری دریافت وام بازسازی باید به اداره بهسازی بافت های فرسوده اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کنند .

محمد آشوری نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز دراین جلسه گفت : هرمزگان پیشران اجرای طرح بازسازی بافت های فرسوده در کشور است و مشارکت مردم برای بازسازی و بهسازی بافت های فرسوده و سکونت های غیر رسمی ضروری است و احساس آرامش رفاه و امنیت ره آورد طرح حای عمرانی در محلات فرسوده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000