اهدا بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان یزدی

بانک مسکن استان یزد با حضور در جمع تعدادی از مدیران مدارس در محل سازمان دانش آموزی، بسته های حمایتی لوازم التحریر تهیه شده از کمک های همکاران استان را جهت دانش آموزان نیازمند را تحویل نمودند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رییس سازمان دانش آموزی ضمن تشکر از کارکنان بانک مسکن که در این اقدام خیرخواهانه مشارکت کردند، اظهار داشت: اقدام انجام شده یک اقدام داوطلبانه توسط کارکنان بانک مسکن بوده است و امیدواریم در آینده شاهد چنین اقدامات مشابه توسط افراد توانمند و خیر باشیم.
حسینعلی ملانوری شمس گفت: امیدوارم با فراگیری این گونه اقدامات خیرخواهانه، روزی فرا رسد که دانش آموز نیازمند و محروم از تحصیل وجود نداشته باشد. وی افزود: اگر اقدامی که توسط کارکنان بانک مسکن به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه انجام گرفته در همه سازمان ها و ارگان ها و لایه های جامعه تسری پیدا کند وکمک به همنوع به ویژه در موضوع دانش آموزی گسترش یابد، بازتاب این عمل به سود کل جامعه خواهد بود. چرا که این دانش‌ آموزان نیازمند که آینده سازان فردای کشور هستند در آینده با بهره گیری از دانش خود در خدمت جامعه خواهند بود.
وی افزود: مدیران مدارس امین و مورد اعتماد سازمان و حلقه اتصال سازمان دانش آموزی، خیرین و دانش آموزان می باشند. مدیران محرم اسرار دانش آموزان بوده و در حقیقت پدران و مادران معنوی دانش آموزان هستند و دغدغه اصلی سازمان دانش آموزی حفظ کرامت انسانی دانش آموزان محروم است.
معاون مدیریت شعب استان نیز با اشاره به یکی از دغدغه های جامعه که موضوع تعلیم و تربیت فرزندان است، گفت: اگر موضوع تحصیل فرزندان خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت حل شود معضلات اجتماعی کاهش یافته و کم رنگ خواهد شد.
رضا ده بزرگی عملکرد کارکنان بانک مسکن در کمک به دانش آموزان محروم را از وظایف اجتماعی خود دانسته و خطاب به مدیران مدارس گفت: نسل امروز جامعه و مدیران کشور مدیون آموزش ها و زحمات همکارانتان در گذشته می باشد، نسل دانش آموزان امروز نیز در سایه علم و تلاش شما معلمان بزرگوار و فرهیخته آینده سازان این کشور خواهند بود. وی در ادامه افزود: بزرگترین وظیفه‌ای که بر دوش نسل دانش آموخته امروز احساس می شود تکریم معلمان بوده و بانک مسکن آمادگی ارایه انواع خدمات بانکی به معلمان بزرگوار و فرهیخته را دارد.
در ادامه محمدرضا امراللهی کارشناس مدیریت استان یزد ضمن معرفی حسابهای صندوق پس انداز مسکن یکم و جوانان، افزود: در صورت افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان برای دانش آموزان نیازمند و واریز مبالغی که توسط خیرین برای این دانش آموزان انجام می شود، امکان بهره مندی دانش آموزان از تسهیلات مسکن و تامین بخشی از نیاز آینده آنان که مسکن می باشد فراهم خواهد شد.
در پایان بسته های حمایتی لوازم التحریر و کارت حساب های افتتاح شده مربوط به دانش آموزان، به مدیران مدارس تحویل شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000