گامی عملیاتی جهت توسعه فناوری‌های نوین در پروژه‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن

جلسه هم‌اندیشی حوزه فناوری‌های نوین با حضور مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن و جمعی از خبرگان دانشگاهی و صنعت ساختمان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از شرکت سرمایه گذاری مسکن، نخستین جلسه هم‌اندیشی حوزه فناوری‌های نوین با حضور روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاون فناوری و ساخت، مدیر نظارت فنی - اجرایی، مدیر و کارشناسان واحد تحقیق و توسعه، غفاری مشاور مدیر عامل و از چهره‌های برجسته مهندسی کشور و جمعی از خبرگان دانشگاهی و صنعت ساختمان، 25 آذر ماه امسال در سالن جلسات مدیر عامل برگزار شد.

در این نشست تخصصی ضمن دعوت از فرحبد (ریاست بخش سازه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی)، پرستش(عضو کمیته تدوین مبحث 11 مقررات ملی ساختمان)، اصغری (عضو عیات علمی دانشگاه) و کیوانفر از شرکت کیسون، رویکردهای آیین‌نامه‌ای و راهکارهای توسعه‌ای فناور‌ی‌های نوین ساخت سازه معرفی و بررسی شد. همچنین "سند راهبردی تیپولوژی سیستم‌های ساخت سازه" توسط مدیریت تحقیق و توسعه ارایه و پیشنهاد شد. در نهایت مقررشد جلسات منظم دوره‌ای با رویکرد توسعه فناوری‌های نوین سازه و پس از سازه در تیپ‌های ساخت و سازگروه در هلدینگ برگزار شود و نتایج حاصل بصورت دستورالعمل‌ها و سندراهبردی در مجموعه شرکت‌ها گسترش یابد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000