افتتاح شصت و هشتمین شعبه بانک مسکن استان آذربایجان شرقی

شصت و هشتمین شعبه، به نام شعبه بازار، در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، 28 آذر ماه سال 1397 در واپسین روزهای فصل پاییز، مدیریت شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی شصت و هشتمین شعبه خود را به نام شعبه بازار تبریز افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش، در راستای اجرای برنامه های عملیاتی بانک و به منظور افزایش بهره وری و کارایی و همچنین بهینه سازی شبکه شعب (برنامه عملیاتی سال96)، شعبه شریعتی خرم آباد (کد 2267) از شعب تحت پوشش مدیریت شعب استان لرستان در تاریخ 97/9/26 در شعبه فلک الافلاک خرم آباد ( کد2196) ادغام و به جایگزینی آن شعبه "بازار تبریز با کد 4586" تحت پوشش مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی در تاریخ 97/9/21 در شهر تبریز با درجه چهار افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این شعبه امیر رنجبریان مدیر شعب استان آذربایجان شرقی، معاونین مدیریت شعب استان، روسای شعبه مرکزی تبریز، حوزه حراست، دوایر مدیریت و مشتریان حضور داشتند.

مدیر شعب استان در مراسم افتتاح این شعبه برای همکاران شعبه جدید الافتتاح بازار، آرزوی موفقیت و پیشرفت نمود و اظهار امیدواری کرد با توجه به موقعیت مکانی و خاص شعبه، همکاران با تلاش، کوشش و پشتکار فراوان نقش فزاینده ای در پیشرفت استان داشته باشند و با برنامه ریزی دقیق بازاریابی، گام های موثری را در زمینه جذب منابع بردارند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000