معاون مالی سپاه بیت المقدس کردستان در دیدار با معاون اجرائی مدیریت؛

حرکت در مسیر بانکداری اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی از ویژگی های بارز فعالیت های بانک مسکن است

سعد اله عزیز در راستای معرفی خدمات و حساب های بانک مسکن با سرهنگ اسلام پناه معاون مالی سپاه بیت المقدس کردستان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سعد اله عزیز معاون اجرایی مدیریت با ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک نیروی مردمی برشمرد وافزود: مدیریت جهادی از مهم‌ترین شاخصه‌های سپاه پاسداران است که با وجود تحریم‌های گسترده، این نیروی مردمی با حضور فعال در عرصه عمرانی و زیربنایی کشور ، نقش مهمی در توسعه کشور و مقابله با دسیسه های دشمنان داشته است.

عزیز به تشریح نقش بانک مسکن در خدمت رسانی پرداخت و ابراز داشت: بانک مسکن نگاه اجتماعی ، فرهنگی وتوسعه ای به جامعه دارد و خدمت به آحاد جامعه خصوصا اقشار کم درآمد در اولویت فعالیتهای بانک می باشد و این دیدگاه را در رأس امور خود می داند.

معاون اجرایی مدیریت همچنین افزود: اقتصاد مقاومتی، نقشه راه برای رسیدن به توسعه پایدار، بهبود فضای کسب و کار، اقتصاد پویا و کارآمد است که این مهم مد نظر بانک مسکن قرار دارد.

در ادامه این دیدار سرهنگ اسلام پناه معاون مالی سپاه با تقدیر از اقدامات بانک مسکن خصوصا تأمین مسکن اقشار کم درآمد گفت: بانک مسکن در زمینه تولید مسکن ارزان قیمت و مقاوم ،کارهای اساسی ومهم را انجام داده که نمود آن در استان کردستان برای همگان قابل لمس است.

سرهنگ اسلام پناه همچنین بیان کرد : حرکت در مسیر بانکداری اسلامی و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهم‌ترین فرامین مقام معظم رهبری از ویژگی های بارز فعالیتهای بانک مسکن است و در این راستا از هرگونه همکاری با بانک مسکن استقبال می‌کنیم.

لازم به ذکر است در ادامه این دیدار حساب ممتاز و صندوق پس انداز مسکن یکم از سوی بختیار اسعدی رییس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت و انواع خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن و راهکارهای ایجاد باشگاه مشتریان تخفیفی توسط لقمان فلاحی از کارکنان مدیریت شعب استان تشریح شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000