دیدار با فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان رضوی

مدیر شعب خراسان رضوی در نشستی با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان از پرداخت بیش از ۱۳۰۰ فقره تسهیلات مسکن به پرسنل این سازمان خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مکسن-هیبنا، حسن خطیب زاده مدیر شعب استان، با اعلام این خبر در نشستی با سردار تقوی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان با معرفی برخی از خدمات بانک مسکن پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه به منظور تعامل و همکاری بیشتر را مطرح نمود. در این نشست که حجت عظیمی و سیدرضا موسوی رییس و معاون حوزه حراست استان نیز حضور داشتند حجت عظیمی تعامل و هم اندیشی بیشتر انتظامی استان با مسوولین بانک ها و حراست ها را به منظور حفظ و برقراری امنیت بیشتر برای هموطنان خواستار شد. وی افزود: بانک مسکن به عنوان اولین بانک در سال 1384 کلیه شعب خود را مجهز به سیستم دوربین های مداربسته نموده و در حال حاضر نیز تمام شعب استان دارای مامور محافظ می باشند.

همچنین در این نشست موسوی معاون حوزه حراست استان نیز همکاری بیشتر نیروی انتظامی در حوزه آموزش نیروهای حفاظت فیزیکی شبکه بانکی استان را خواستار شد.

در ادامه این نشست سردار تقوی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان ضمن تقدیر از اقدامات بانک مسکن ، این بانک را بانکی خوشنام و مؤثر در خانه دار کردن مردم دانست و ضمن استقبال از پیشنهاد بانک مسکن مبنی بر انعقاد تفاهم نامه بیان کرد : همکاری بیشتر این دو سازمان می تواند باعث گسترش روابط و تسهیل در خدمات متقابل شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000