با انعقاد تفاهم نامه و افتتاح حساب؛

بیمه دی شعبه سنندج به جمع مشتریان بانک مسکن پیوست

شرکت بیمه دی شعبه سنندج با انعقاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه با مدیریت شعب استان کردستان و افتتاح حساب به جمع مشتریان بانک مسکن پیوست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان در دیدار با رییس شرکت بیمه دی در سنندج از انعقاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه و افتتاح حساب این شرکت در بانک مسکن خبرداد و گفت: یکی از مکمل های خدمات مالی برای بانکها ، شرکتهای بیمه ای می باشند که با توجه به افتتاح حساب شرکت بیمه دی در این مدیریت زمینه همکاریها بین مدیریت و شعبه سنندج این شرکت فراهم شده است.

سلیمی در این دیدار بر نقش بسیار موثر بانک و بیمه در توسعه اقتصادی تأکید کرد و اظهار داشت : بر طبق مطالعات انجام شده کشورهایی که دارای سیستم های مالی توسعه یافته همچون بانک و بیمه هستند از رشد اقتصادی بلند مدت و سریعی بهره می‌برند.سلیمی در ادامه افزود: با توجه به سطح توانگری و تعهد شرکت بیمه دی به مشتریان خود و پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن، ارتباط مالی بانک با این شرکت رضایتمندی مشتریان بانک مسکن را نیز به همراه خواهد داشت.

امینی رییس شرکت بیمه دی در سنندج نیز با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه با بانک مسکن استان کردستان بر تداوم همکاریهای مالی بانک و بیمه تأکید کرد و گفت: ارتباط موثر و تنگاتنگ مالی بانک مسکن می تواند زمینه معرفی خدمات بیمه ای شرکت بیمه دی به مشتریان این بانک به دلیل نقش بسیار ارزنده بانک مسکن در اقتصاد استان فراهم نماید .

لازم بذکر است این تفاهم نامه در جهت ارایه خدمات بانکی به شرکت بیمه دی و افتتاح حساب این شرکت در بانک مسکن و نیز بهره مندی کارکنان و مشتریان بانک مسکن استان کردستان از خدمات بیمه ای بیمه دی منعقد شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000