مدیر شعب استان همدان عنوان کرد:

پرداخت ۲۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات طی نه ماهه سال جاری

مدیر شعب استان از پرداخت ۲۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مسکن همدان از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه در بخش های مختلف خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان همدان با اشاره به رسالت اصلی بانک مسکن گفت: این مدیریت همسو با سیاست های کلان بانک در بخش مشارکت 500 میلیارد ریال تسهیلات برای احداث 1282 واحد پرداخت کرده است که سهم بافت فرسوده 293 واحد به مبلغ 109 میلیارد ریال و تسهیلات ساخت، اعم از مجتمع و انفرادی 858 واحد با رقم بالغ بر360 میلیارد ریال بوده است .همچنین در حوزه نوسازی و مقاوم سازی روستایی نیز برای احداث 131 واحد 31 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

وی در ادامه به تقویت بخش تقاضا اشاره کرد و خاطر نشان کرد: 1800 میلیارد ریال تسهیلات در قالب خرید با سپرده ،فروش اقساطی و خرید از محل اوراق به 4071 متقاضی پرداخت شده است .شایان ذکر است که از این مبلغ 671 میلیارد ریال به 997 نفر خانه اولی و از محل تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم تخصیص یافته است.

مالمیر همچنین به سهم 310 میلیاردی تسهیلات جعاله جهت تعمیرات مسکن اشاره کرد و بیان داشت 2082 نفر از شهروندان استان همدان از این تسهیلات بهره مند شده اند.

مدیر شعب استان همدان عملکرد بانک مسکن در حوزه مسوولیت اجتماعی را با پرداخت 203 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای ازدواج جوانان،مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره)،افراد تحت پوشش بهزیستی،معرفی شدگان بنیاد شهید و اداره کار را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با تاکید بر اجرایی نمودن برنامه عملیاتی بانک مبنی بر تمرکز در پرداخت تسهیلات در حوزه مسکن بیان داشت: مدیریت همدان 92% تسهیلات پرداختی را به بخشهای مرتبط با مسکن تخصیص داده است . وی در پایان با قدردانی از تلاش نه ماهه ابراز امیدواری کرد در سه ماهه پایانی سالجاری عملکرد همکاران به گونه ای باشد که استان همدان برای دهمین بار متوالی در منطقه سبز مجامع ارزیابی عملکرد قرار گیرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000