توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکونی در رشت

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان در راستای سیاست کلان بانک مسکن برای اجرای پروژه های مسکونی ویژه اقشار میان درآمد، عملیات اجرایی پروژه مسکونی باران رشت با 270 واحد را آغاز کرده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، شرکت سرمایه گذاری مسکن یکی از انبوه‌سازان بزرگ در صنعت ساختمان محسوب می‌شود که تا کنون پروژه‌های بسیاری را با کاربری‌های مختلف در سطح کشور اجرا کرده است.
با توجه به تمرکز دولت بر توسعه فرهنگ رژیم پس انداز مسکن و ارایه طرح‌های متنوع تسهیلات مسکن به منظور حمایت از اقشار میان درآمدی جامعه، این شرکت نیز در سبد پروژه‌های خود احداث پروژه‌های مسکونی برای دهک‌های میانی را در دستور کار خود قرار داد و اجرای این پروژه‌ها را در سبد خود توسعه داده است.
بر این اساس در بین هشت سیاست مهم گروه سرمایه گذاری مسکن، بر افزایش سهم پروژه‌های ویژه دهک‌های میان درآمدی و بافت فرسوده در پرتفوی پروژه‌ها نیز تاکید شده است.
در همین زمینه سهم عمده پروژه های مسکونی گروه سرمایه گذاری مسکن ساخت واحدهای مسکونی با رعایت الگوی مصرف و واحدهای میان متراژ است که بیشترین نیاز جامعه را به خود اختصاص می دهد. با همین رویکرد نیز قرار است در این فرآیند 75 درصد از سبد پروژه‌ها به ساخت مسکن برای دهک‌ های میان‌ درآمدی اختصاص پیدا کند.
در این بین اصلاح سبد تولیدات و پروژه‌های در دست ساخت شرکت‌های گروه سرمایه گذاری مسکن با هدف انطباق بیشتر با سیاست‌های بالادستی، استراتژی گروه و نتایج مورد انتظار در برنامه و بودجه سالانه در بین اهم سیاست‌های راهبردی این هلدینگ دیده می‌شود.
در همین راستا، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان در یک قرارداد مشارکتی، عملیات اجرایی پروژه باران رشت با زیربنای مفید حدود 19000 هزار مترمربع در زمینی به مساحت 15000 هزار مترمربع را آغاز کرد.
این پروژه ضمن انطباق با اهداف گروه در زمینه احداث واحدهای مسکونی برای اقشار میان درآمدی در منطقه متوسط شهر رشت واقع شده است که شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن آن را احداث خواهد کرد.
این پروژه با قرار گرفتن در منطقه سکونتی مناسب شهر رشت، با بهره‌مندی از طراحی مناسب و محوطه وسیع، از مجتمع‌های مسکونی شاخص موجود در منطقه خواهد بود و با بهره‌گیری از ساخت با کیفیت، سرپناهی محکم و مطمئن را برای ساکنین آن فراهم خواهد آورد.
شرکت سرمایه‌گذاری مسکن در حال حاضر علاوه بر این پروژه، احداث مجتمع‌های مسکونی گلفام، افرا 2 و 160 واحدی لاکانشهر را در حال انجام دارد. احداث مجتمع‌های مسکونی بزرگی مانند افرا 1، شهرک لاکانشهر، پردیسان، مرکز خرید ایرانیان، ساختمان پزشکان آتیه، هایپر مارکت دیلمان و چندین پروژه دیگر، از جمله سوابق این شرکت است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000