مدیر شعب استان یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان اظهار داشت:

ارایه خدمات بانکی به کارکنان نیروی انتظامی

مدیر شعب استان یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ارایه خدمات بانکی به کارکنان سخت کوش حوزه نظم و امنیت از افتخارات بانک مسکن می باشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، صیدنبی حیدریان مدیر شعب استان به اتفاق رییس شعبه مرکزی یزد و همکاران دایره ارتباطات و بازاریابی با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان اقدام به ارایه گزارش تسهیلات پرداخت شده به کارکنان نیروی انتظامی استان و معرفی سایر خدمات و تسهیلات بانک نمود.
صیدنبی حیدریان در این نشست ضمن تبریک انتصاب سردار محمدرضا میرحیدری به سمت فرمانده انتظامی استان برای وی آرزوی موفقیت در ماموریت خطیر محوله در ارتقاء امنیت و آسایش ملت شریف ایران و حفظ ارزشهای والای اسلامی نمود. نیروی انتظامیِ سرافراز و عزتمند ما، در سایه آگاهی از قانون، دقت در انجام وظایف، نظم و درستکاری و امانت است که در پاسداری از مرزهای فرهنگی و اخلاقی جامعه دین مدار ایران توفیق می‌یابد. مردم انقلابی و آگاه ما پلیس را نگاهبان بیدار قانون و سروش امنیت پایدار اجتماعی و تکیه‌گاه آسایش اخلاقی و روانی خود می‌دانند.
حیدریان در ادامه اظهار داشت: بانک مسکن که در آستانه 80 سالگی خود قرار دارد برحسب وظیفه ی اصلی و ذاتی خود، تکریم کارکنان نیروی انتظامی و ارایه خدمات بانکی به آنها را برای خود افتخار دانسته و در این خصوص از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: بانک مسکن در تلاش است ارایه خدمات بانکی به کارکنان عزیز و سخت کوش در حوزه ی نظم و امنیت را به حداکثر رسانده و با سیاست های راهبردی و بهره گیری از تمامی امکانات موجود در جهت تأمین نیازهای این عزیزان گام بردارد و این را یکی از افتخارات مهم خود می داند.
مدیر استان ضمن تشکر از فرمانده انتظامی استان بابت تامین نیرو برای ایجاد امنیت در برخی از شعب بانک مسکن استان گفت: بانک مسکن ضمن پرداخت تسهیلات مسکن نیروی انتظامی، آمادگی کامل مبنی بر پرداخت انواع تسهیلات از قبیل تسهیلات از محل صندوق پس انداز مسکن یکم و حساب پس انداز مسکن جوانان و تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن را برای کارکنان نیروی انتظامی استان دارد. وی افزود: در صورتی که کارکنان نیروی انتظامی استان دارای تعاونی مسکن باشند با حمایت و تسهیلات ویژه شرکت های تعاونی بانک مسکن می توانند گام بزرگی جهت خانه دار شدن خود بردارند. همچنین وی خواستار تعامل و همکاری دوجانبه بین بانک و نیروی انتظامی استان شد.
"سردار محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان در این نشست ضمن تشکر از همکاری و مساعدت بانک مسکن جهت پرداخت تسهیلات و خدمت رسانی به کارکنان نیروی انتظامی استان، گفت: پلیس در عرصه های مختلف متولی امنیت، آسایش و آرامش مردم بوده و افسران و کارکنان زحمت کش نیروی انتظامی با کم ترین توقع و انتظار در حال خدمت رسانی به هم وطنان عزیزمان می باشند. وی توجه به امور رفاهی و معیشتی کارکنان انتظامی استان را مهم برشمرد و افزود: هر اقدامی که در این جهت برای کارکنان و با نیت خیرخواهانه انجام شود با یاری خداوند به نتیجه خواهد رسید.
فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به موضوع امنیت اجتماعی و تاثیر نقش اقتصاد در امنیت جامعه گفت: بانک مسکن با توجه به دولتی بودن و سابقه درخشانی که دارد توانسته است مورد اعتماد مردم در سالیان متمادی باشد.
وی در ادامه گفت: با توجه به وضعیت درآمدی کارکنان نیروی انتظامی و با توجه به اینکه تعداد زیادی از کارکنان این مجموعه فاقد مسکن می باشند، همکاری و تعامل بانک مسکن و فرماندهی انتظامی استان و استفاده از تسهیلات ارزان قیمت بانک مسکن می تواند منجر به مرتفع شدن نیاز اصلی آنها شود.
"محمدحسین حسین زاده" رییس شعبه مرکزی یزد ضمن ارایه گزارشی از عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات مسکن به کارکنان نیروی انتظامی استان گفت: از پایان سال 1395 که اعطای تسهیلات نیروی انتظامی به شعبه مرکزی یزد محول شد، سعی شده است در حین مراجعه کارکنان این مجموعه جهت دریافت تسهیلات، شرایط انواع تسهیلات مسکن از قبیل تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم و حساب پس انداز مسکن جوانان برای آنها تشریح شود تا با تجمیع تسهیلات مسکن قابل دریافت توسط آنها، امکان خانه دار شدن این قشر زحمت کش تسهیل شود.
در پایان مقرر شد با حضور چند نفر از کارشناسان این مدیریت در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان که با حضور کل نیروی های انتظامی استان تشکیل می شود، شرایط استفاده از انواع تسهیلات مسکن برای کارکنان این مجموعه تشریح شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000