برگزاری کنفرانس بزرگ نخبگان کارآفرینی و فروش کشور

بانک مسکن به عنوان بزرگترین بانک از منظر توسعه ای، با کمک مرکز توسعه کارآفرینی، مسیر ورود فکر و ایده به بخش مسکن و ساختمان و بازار پول را تسهیل خواهد نمود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در اولین کنفرانس بزرگ نخبگان کارآفرینی و فروش کشور که به میزبانی استان مرکزی در سالن ستارگان شهر اراک و با حضور تنی چند از برترین های کارآفرینی و فروش کشور و حضور مسوولین بلندپایه استان مرکزی و جمعی از مسوولین مدیریت و شعب استان مرکزی و استقبال بیش از هفتصد نفر از مشتاقان بازار صنعت و کارآفرینی برگزار شد؛ هر یک از کارآفرینان برتر مدعو و از جمله: بهروز فروتن بنیانگذار صنایع غذایی بهروز، بابک بختیاری بنیانگذار آیس پک و تنورک، مهدی صفائی کارآفرین برتر سالهای 92 تا 97، حمید رضا محمودی مدیر عامل آژانس تبلیغاتی فست کلیک، مهدی دادفر مدیر عامل دلفین آی تی، ماهان تیموری بنیانگذار هوش مالی، بهزادحسین عباسی مدرس و مشاور ارشد فروش و بازاریابی و محمد مهدی ربانی مدیر مسوول مجله خلاقیت از تهران و حسن مهدی نیا مدیر عامل شرکت لجور هیدرولیک و کارآفرین برتر استان مرکزی در طول 10 سال اخیر؛ پیرامون بیوگرافی، شرح زندگی شخصی و کاری خود و علل توفیق شان در طول سالهای اخیر در عرصه ایجاد اشتغال و کارآفرینی سخنانی ایراد داشتند.

مجید امیری مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی نیز که به اتفاق شماری از مسوولین شعب و کارشناسان بانک مسکن استان به عنوان حامی در این کنفرانس حضور یافته بودند، در جمع حاضرین با بیان اینکه مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن در سه حوزه مسکن و ساختمان، خدمات نوین تامین مالی و همچنین بانکداری الکترونیک، از ایده های نوین و کارآفرین، همه نوع حمایت مالی و فنی را به عمل می آورد، گفت: بانک مسکن در سال گذشته در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و درون زا بودن اقتصاد، اقدام به راه اندازی مرکز توسعه کارآفرینی به منظور توجه به اقتصاد دانش بنیان و حمایت موثر از نخبگان کشور و همچنین توسعه کارآفرینی کرد و این اقدام در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی و نقشه راه مربوطه مبتنی بر تامین شرایط فعال سازی شرکت های دانش بنیان و نیز ایجاد مشارکت برای توسعه کارآفرینی و هم افزایی در فعالیت های اقتصادی، شکل گرفته است.

امیری تصریح کرد: بانک مسکن به عنوان بزرگترین بانک از منظر توسعه ای، بنا دارد به کمک مرکز توسعه کارآفرینی، مسیر ورود فکر و ایده به بخش مسکن و ساختمان همینطور بازار پول را تسهیل کند. ضمن آنکه در این مسیر امکان خلق مشتری آینده نیز برای بانک مسکن فراهم می شود.

وی افزود: در بخش مسکن، ظرفیت های مختلفی از جمله انبوه سازی، صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین ظرفیت های قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن وجود دارد که مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن می تواند آنها را فعال تر کند.

مدیر شعب بانک مسکن استان همچنین اظهار داشت: گروه بانک مسکن شامل گروه مالی، شرکت تامین سرمایه و شرکت سرمایه گذاری و همچنین شرکت ناواکو، زنجیره حمایت و پشتیبانی از ایده ها در چارچوب فعالیت مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن را تشکیل می دهند. بطوریکه هر کدام به اتکای ظرفیت تخصصی خود، خدمات توانمندسازی به صاحبان ایده تا مسیر شکل گیری نهایی شرکت و محصول در شرکت های نوپا را ارایه می کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن بتواند بر چالش بیکاری و متعاقبا ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در کشور فایق آید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000