تندیس برنزی نهمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به بانک مسکن رسید

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
اختتامیه نهمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، در دانشگاه الزهرا برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اختتامیه نهمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، با حضور و سخنرانی دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مسوولان در محل دانشگاه الزهرا برگزار شد.

پیاده سازی و استقرار نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد- مدل ها، چارچوب ها و تکنیک های پیاده سازی و استقرار نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد- راهکارها و چالش های پیاده سازی و استقرار نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی-معرفی تجربیات موفق در استقرار بودجه ریزی بر مبنای عملکرد-ارزیابی بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی-مقایسه تطبیقی مدل های بلوغ نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد- سنجش میزان بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی-نقش حسابرسی عملکرد در اجرای نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و نقش و کارکرد قوه مقننه در اجرای نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد از محور های نهمین کنفرانس بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد بود که به مدت دو روز با حضور متخصصان و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در اختتامیه این همایش پانلی به موضوع بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد توسط دکتر عادل آذر، دکتر سید رحمت ا.. اکرمی، مهندس نعمت الله ترکی و دکتر محمد قاسمی برگزار شد.در ادامه نیز اراِیه ای توسط دکتر کریم بیات - دبیر اجرایی کنفرانس با موضوع مدل بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد صورت گرفت.

در ادامه این مراسم پس از قراِئت بیانیه پایانی، لوح سپاس و تندیس های نهمین کنفرانس بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، توسط وزیر اقتصادی و دارایی به سازمان های برتر ارائه شد.

بر اساس این گزارش،لوح تقدیر و تندیس برنز جایزه بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به بانک مسکن تقدیم شد و این لوح و تندیس را جعفرآقاملایی عضو هیأت مدیره این بانک دریافت کرد.

همچنین لوح تقدیر و تندیس برنز جایزه بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به بانک ملی ایران و به نماینده این بانک آقای خاتونی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، تندیس نقره ای نهمین کنفرانس بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به دستگاه های زیر تقدیم شد:

1- شهرداری مشهد

2- سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور

3- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

همچنین لوح تقدیر و سپاس به دو سازمان مدیریت برنامه ریزی تهران و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهدا شد.

گفتنی است بر اساس الزامات قانونی تصریح شده در قانون برنامه ششم توسعه(بند پ-ماده7و بندپ-ماده8)مبنی بر طراحی و استقرار نظام بودجه ریزی برمبنای عملکرد در دستگاه های اجرایی، بانک مسکن از سال1395 اقدام به انجام مطالعات اولیه نمود و در سال96 طی قرارداد منعقده با شرکت مجری پروژه نسبت به استقرار نظام بودجه ریزی در این بانک نمود که تاکنون 90% از پروژه مذکور در بانک مسکن پیاده سازی شده است.

5338001/9/2019 2:08:06 PMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/01/201901103857434613_Thum.jpg
6008001/9/2019 2:21:34 PMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/01/201901109119782803_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000