آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه زندگی

عملیات اجرایی ساخت پروژه زندگی به عنوان بزرگترین مجتمع مسکونی شرق کشور با ۲۱۲۰ واحد در منطقه ای با کمترین امکانات معیشتی درحاشیه شهر مشهد آغاز شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم نماینده ولی فقیه، شهردار مشهد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و مدیر و معاون اجرایی مدیریت شعب بانک مسکن استان خراسان رضوی حضور داشتند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب استان با اشاره به اهمیت حوزه مسکن از حیث سرمایه گذاری و اشتغال در کشور اظهار داشت : ماهیت مسکن از بزرگترین سرمایه های خانواده های ایرانی است و با توجه به آمارهای موجود ساخت سالانه حدود 600 هزار واحد مسکونی مورد نیاز کشور است و قابلیت این صنعت یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی به شمار می رود.

وی ادامه داد : بانک مسکن آمادگی خود را به کلیه سازندگان و انبوه سازان که تصمیم به احداث مسکن دارند جهت پرداخت مشارکت اعلام می دارد.

مدیر شعب استان افزود : پیشنهاد بانک مسکن به خریداران واحدهای در حال احداث ، افتتاح حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و بهره مندی از تسهیلات با نرخ تک رقمی می باشد. وی اظهار امیدواری کرد که پروژه 2120 واحدی شرکت بتن ساز تربت در موعد مقرر با کیفیت عالی به بهره برداری برسد.

در ادامه این مراسم آیت ا... علم الهدی نماینده ولایت فقیه در استان اظهار داشت : با اجرای این پروژه هم برای افرادی که دارای مسکن مناسب نیستند مسکن ساخته می شود و هم در جهت توسعه و آبادانی منطقه حاشیه شهر گام برداشته شده است که از همت شهرداری و شورای شهر در اجرای طرح ها و پروژه های آباد سازی تشکر می کنم.

شهردار مشهد نیز در این مراسم اظهار داشت : اجرای اینگونه پروژه ها که ابتدا با هدف بستن حریم شهر و جلوگیری از توسعه حاشیه نشینی تنها با احداث واحدهای مسکونی انجام شده است اکنون کامل تر شده و در کنار مقاوم سازی به تکامل رسیده است و سرانه های خدماتی از جمله سرانه های آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و اقتصادی را نیز در خود جای داده که الگوی مناسبی در حاشیه شهر است.

در بخشی دیگر از این مراسم حسینعلی زاده سرمایه گذار پروژه ساخت 2120 واحد مسکونی ارزان قیمت نیز به جزییات این پروژه اشاره کرد و گفت : این پروژه با آخرین استانداردها در زمینه ساخت مسکن در دنیا ساخته می شود و تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000