با حضور مدیر عامل بانک در گلستان برگزار شد :

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بانک مسکن در شعبه مرکزی گرگان

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بانک مسکن با حضور ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل و مدیران ارشد بانک در شعبه مرکزی گرگان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم که فرزاد صلواتی مشاور مدیرعامل در امور اجرایی، مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت و محمد غفوریان مدیر شعب استان گلستان و جمعی از همکاران بازنشسته و مدیران اسبق شعب استان و کارکنان شعبه مرکزی گرگان حضور داشتند، ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل و رییس هیأت مدیره بانک ، طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن 25 دیماه و هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن، نام و یاد همکارانی را که طی هشتاد سال فعالیت بانک، توانستند با خدمات ارزنده و شایسته خود بانک مسکن را به جایگاه کنونی برسانند، اما اکنون در جمع همکاران نیستند گرامی داشت و از تلاشها و زحمات تمامی کارکنان در تمامی سطوح سازمانی صف و ستاد تشکر و قدردانی نمود و جایگاه فعلی بانک را ثمره و حاصل زحمات و تلاشهای آنان دانست.

مدیر عامل بانک گفت: وضعیت بانک مسکن به لحاظ میزان دارایی ها مطلوب بوده و جزء یکی از بزرگ ترین بانکهای کشور است. وی افزود؛ بانک از بعد تسهیلاتی نیز بزرگ ترین بانک کشور محسوب میشود و در زمره سالم ترین ، منضبط ترین و کم تخلف ترین بانک قرار داشته و این موضوع باید مایه افتخار و مباهات همکاران باشد که در چنین سازمانی به جامعه و مردم خدمت می نمایند.

رحیمی انارکی با بیان این مطلب، از همکاران بازنشسته و پیشکسوت حاضر در این مراسم به دلیل بر جای گذاشتن چنین یادگار ارزشمندی برای آیندگان که با تلاشها و کوشش صادقانه خود آن را به ثمر رسانده اند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمود. وی تصریح کرد؛ صلابت ، سلامت و استحکام بانک مسکن قطعا نتیجه و حاصل آن تلاشها و نیز زحمات صادقانه و خالصانه شما پیشکسوتان و بازنشستگان می باشد و به این موضوع اعتقاد کامل دارم. مدیر عامل بانک عنوان نمود؛ کارکنان بانک مسکن با کمترین توقع و با بیشترین تلاش و پشتکار در انجام امور مهم ترین نیاز یک خانوار که همانا مسکن می باشد را تامین می نمایند و این موضوع بسیار ارزشمند و ستودنی است.

رحیمی انارکی افزود؛ بانک مسکن در 40 سال فعالیت اولیه خود توانست تاثیرات شگرفی را درحوزه مسکن و ساختمان کشور بر جای بگذارد و در این راستا با نهادینه نمودن فرهنگ پس انداز در میان افراد جامعه ، اقشار مختلف را صاحب مسکن و سر پناه نموده است. رییس هیئت مدیره از جمله دستاوردهای بانک را در طی سنوات فعالیت خود، فرهنگ سازی لازم برای ساخت واحدهای مسکونی مستحکم و ایمن عنوان کرد و اظهار داشت؛ ایجاد اولین کارخانه های مدرن تولید مصالح و ترویج فرهنگ آپارتمان سازی و استانداردهای ساخت و ساز و نیز ایجاد شرکت های منطقه ای پس انداز و وام مسکن در کشور توسط بانک رهنی ایران صورت پذیرفت.

وی اضافه کرد: بانک مسکن در چهل سال دوم فعالیت خود ، رشد و ارتقاء قابل توجهی داشته است، به گونه ای که بیش از 8 میلیون خانوار در طی 40 سال دوم فعالیت بانک از طریق تسهیلات مالی بانک مسکن صاحب خانه شده اند و این موضوع حکایت از آن دارد که تامین مالی بیش از یک سوم خانه های شهری توسط بانک مسکن انجام شده و این رقم قابل توجهی بوده و برای ما افتخار بسیار بزرگی است.

رحیمی انارکی در ادامه سخنان خود گفت : اکنون مجموع دارایی های بانک حدود 150 هزار میلیارد تومان می باشد و این یکی از بزرگ ترین پرتفوی دارایی ها در مجموعه شبکه بانکی کشور است. وی همچنین افزود؛ تعداد شعب بانک در کشور 1255 شعبه است که دارای رشد قابل توجهی از بدو انقلاب اسلامی تاکنون می باشد. مدیرعامل بانک تصریح نمود: بزرگ ترین طرح عمرانی دولت در بانک مسکن با بیش از 50 هزار میلیارد تومان منابع تحت عنوان طرح مسکن مهر اجرایی شد و در این خصوص بیش از 2 میلیون و 370 هزار واحد مسکونی توسط بانک تأمین مالی شده است و این موضوع مایه افتخار و سربلندی ما می باشد.

رییس هیات مدیره بانک در ادامه خطاب به همکاران گفت : باید همواره خداوند متعال را شاکر باشیم و قدر موقعیتی که در بانک مسکن داریم را بدانیم به جهت آنکه می توانیم به خانه دار شدن اقشار متوسط و کم درآمد جامعه کمک نماییم و بعنوان یک خدمتگزار ، لبخند رضایت و خرسندی را بر لبان مردم بنشانیم. وی در پایان سخنان خود در این مراسم برای تمامی همکاران شاغل و بازنشسته ، آرزوی سلامتی ، بهروزی و توفیق روزافزون نمود.

گفتنی است، در بخش های دیگری از این مراسم به یاد ماندنی ، دانیال رشیدیان رییس شعبه مرکزی گرگان و مهدی مهدی پور همکار بازنشسته، هر یک به ایراد سخن پرداختند و در ادامه متن یادبود هشتادمین سالروز تأسیس بانک مسکن قرائت و با امضاء مدیرعامل بانک در دفتر یادبود شعبه مرکزی گرگان به ثبت رسید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000