نشستی با اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی

نشستی با حضور مدیر شعب استان، مدیر کل و معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی و اعضای کمیته تقسیم اسناد برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست حسن خطیب زاده با تبریک انتصاب محمد حسن بهادر به سمت مدیر کل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی ، خدمت در شهر مقدس مشهد و درجوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج ( ع ) را افتخار بزرگی دانست که نصیب هر کسی نمی شود .

وی با ارایه مطالبی در خصوص وضعیت مسکن مهر در خراسان رضوی و همچنین تعدد اسناد ثبتی از سوی شعب بانک مسکن به دفاتر ثبت اسناد، خواستار تعامل و همکاری بیشتر بین دو سازمان در راستای کاهش مشکلات مردم در این خصوص شد.

مدیر شعب استان در این نشست به مشکلات مرتبط با دفاتر و یکسویه نگری تقسیم اسناد، عدم پذیرش و عدم مهارت کافی برخی دفترخانه ها اشاره کرد.

در ادامه جواد علیپور معاون دایره حقوقی مدیریت شعب استان، با بیان مشکلات ناشی از سامانه توزیع اسناد، پیشنهاد راه اندازی یک سامانه جامع جهت تقسیم منطقی اسناد را ارایه کرد .

وی همچنین شکایات مردمی از فرآیند طولانی نحوه ارجاع اسناد به دفاتر اسناد رسمی بسیار زیاد دانست و خواستار تجدید نظر در رویه فعلی با همفکری و تعامل فیمابین شد.

سپس صانعی فر معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی کاهش مشکلات مردم و دفترخانه ها در جهت تقسیم اسناد را از وظایف این اداره دانست و خواستار برگزاری جلساتی با حضور کارشناسان ذیربط به منظور بررسی مشکلات شد .

وی همچنین طراحی نرم افزار اندرویدی تقسیم اسناد را از آخرین اقدامات کارشناسان اداره اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی برشمرد که گام بزرگی در جهت کاهش مشکلات می باشد و بزودی اجرایی خواهد شد.

در ادامه این نشست محمد حسن بهادر مدیرکل جدید اداره کل ثبت اسناد خراسان رضوی اظهار داشت : بانک مسکن، بانکی مردمی و خوشنام است و کارهای ارزشمندی انجام می دهد.

وی افزود: در پروژه های دولتی بانک مسکن اولین بانکی است که همواره همراه دولت است و با توجه به رسالت خانه دار نمودن مردم همیشه همراه مردم است .

بهادر در خصوص پروژه های مسکن مهر عنوان کرد : ما آمادگی کامل را در راستای تشکیل جلسات جهت رفع مشکلات ثبتی مسکن مهر داریم .

مدیر کل اداره کل ثبت اسناد استان هدف مشترک بانک مسکن و این اداره کل را حل مشکلات و ایجاد رضایت مندی مردم دانست و بر رفع ضعف های سامانه تقسیم اسناد تأکید کرد .

بهادر تأکید کرد که آماده همکاری در مبحث وصول مطالبات بانک و تعیین تکلیف پرونده های اجرایی هستیم و پیشنهاد طرح پرونده های اولویت دار را به منظور رسیدگی سریعتر در راستای همکاری با مدیریت شعب بانک مسکن مطرح کرد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000