با حضور مدیر شعب استان، خدمات بانک برای دانشگاهیان یزد تشریح شد

مدیر شعب استان یزد با رئیس دانشگاه یزد به منظور معرفی خدمات و محصولات بانک مسکن دیدار و گفت و گو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، صیدنبی حیدریان با معرفی خدمات و محصولات بانک مسکن، این بانک را بانک توسعه ای و تخصصی در بخش مسکن معرفی نمود که رسالت اصلی این بانک کمک به خانه دار شدن اقشار متوسط جامعه است. وی در ادامه گفت: ارایه خدمت به جامعه فرهیخته هیات علمی و کارکنان دانشگاه یزد و همچنین دانشجویان آینده ساز این دانشگاه موجب افتخار بانک مردمی مسکن خواهد بود.
مدیر شعب استان یزد در این جلسه ضمن ابراز علاقه بانک مسکن به همکاری با جامعه بزرگ و فرهیخته دانشگاه یزد، آمادگی بانک مسکن استان را به شروع همکاری دوجانبه با این دانشگاه اعلام نمود. وی در ادامه اظهار داشت: نگاه بانک مسکن به دانشگاهیان به عنوان یکی از اقشار بسیار محترم و فرهیخته جامعه نگاه خاص می باشد که همیشه سعی بر ارایه خدمات مبتنی بر احترام و ارزش برای ایشان بوده است.
مدیر استان با معرفی حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و جوانان، سپرده ممتاز و ضمانتنامه گفت: کارکنان، پرسنل و حتی دانشجویان دانشگاه با برنامه ریزی حساب شده و سپرده گذاری در یکی از صندوق های پس انداز مسکن بانک مسکن پس از مدت مورد انتظار و یا از محل اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات، می توانند جهت خرید و یا ساخت مسکن، تسهیلات دریافت نمایند.
رییس دانشگاه یزد ایجاد همکاری با بانک مسکن را مایه خرسندی دانست و ابراز داشت، دانشگاه از همکاری مالی با بانک مسکن که منجر به ارایه خدمات در حوزه رفاه کارکنان شود استقبال خواهد نمود.
دکتر محمدصالح اولیاء موضوع مسکن و خانه دار کردن اساتید و کارکنان دانشگاه را یک رویکرد جدی و مهم دانست که تنها با حمایت و خدمات متمایز بانک مسکن در حوزه مسکن و ساختمان امکان پذیر خواهد بود.
در پایان مقرر شد جهت اطلاع عموم اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه یزد اطلاعیه ها و بروشور محصولات و خدمات بانک در اختیار این دانشگاه قرار گرفته و با همکاری دانشگاه، با حضور کارشناسان مدیریت در جمع آنها خدمات بانک به صورت حضوری تشریح و به سوالات آنها پاسخ داده شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000