دیدار با خانواده شهدا توسط مدیر شعب استان یزد

صید نبی حیدریان،به مناسبت آغاز ایام ا.. دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اتفاق نمایندگان پایگاه مقاومت بسیج، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه الغدیر یزد از خانواده های چهار شهید استان بازدید و از آنان تجلیل کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، صید نبی حیدریان مدیر شعب استان یزد در این دیدار، خانواده معظم شهدا را پیرو راستین امام حسین (ع) دانست و گفت: شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است. وی افزود: تاسی به امام حسین (ع) و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی و ایثار که از واقعه عاشورا آموخته ایم موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و دوران پس از آن شده است که به برکت این خون‌های مطهر کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.
وی در این جمع صمیمی وجود مادران و پدران شهدا را باعث برکت و دیدار با آنان را مایه نشاط مسوولان دانست و افزود: صبوری این عزیزان به ما توان می‌دهد تا در راه خدمت به نظام اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاشی مضاعف داشته باشیم. حیدریان در ادامه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت دانست و خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.
وی افزود: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع می نمایند.
حیدریان در جمع خانواده شهدا اظهار داشت: امروز اقتدار کشور را وامدار خون مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.
مدیر شعب استان یزد خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شما از افتخارات کشور ما می باشید و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.
خانواده شهدا نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهدای والامقام پرداختند‎.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000