مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

افتتاح ۵۵۵ واحد مسکن مهر در اصفهان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های این استان در ایام گرمیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های راهسازی، شهری، بازآفرینی و مسکن مهر خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیرخانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص طرح های این اداره کل در آستانه چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی ضمن تبریک این ایام شکوهمند به تمام زحمت کشان عرصه خدمت رسانی به مردم ایران با اشاره به این طرح ها در بخش های مسکن مهر ، بازآفرینی شهری، شهرسازی و راهسازی اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اصفهان ۱۱۰ کیلومتر پروژه راهسازی با اعتباری بالغ بر ۶۶۶ میلیارد ریال، ۱۳ عملیات بازآفرینی شهری با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال و ۵۵ واحد مسکن مهر و ابلاغ ۱۱ طرح جامع و تفصیلی شهری استان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: در حوزه افتتاح مسکن مهر ، خدمات روبنایی و آماده‌سازی در دهه فجر ۹۷ افتتاح ۵۵۵ واحد مسکن مهر ، ۳ مسجد و ۳ آماده‌سازی را در برنامه داریم که به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در خصوص بازآفرینی شهری و طرح های قابل افتتاح و بهره‌برداری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در حوزه بازآفرینی در بحث آسفالت و روکش آسفالت معابر محلات این موضوع در محلات زینبیه، دارک، حصه در اصفهان، جوی‌آباد، وازیچه و قرطمان در خمینی شهر انجام گرفته است.

امیرخانی ادامه داد: در این حوزه بحث روشنایی محلات را در اصفهان، خمینی شهر و شهرضا خواهیم داشت و در بحث احداث سالن های ورزشی یک افتتاح در محله قشقایی شهرضا صورت خواهد گرفت. مرمت و احیای بنای تاریخی حمام قاضی هم جزو برنامه‌های بازآفرینی شهری در دهه فجر امسال است که در مجموع این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در بحث شهرسازی با اشاره به طرح ها و برنامه های استان در دهه فجر سال ۹۷ اظهار داشت: تهیه و ابلاغ طرح جامع شهرهای سمیرم و زرین شهر، تهیه و ابلاغ طرح تفصیلی شهرهای گرگاب، بهاران، پیربکران، چادگان، خوانسار، کلیشاد، گلدشت، گلشهر و سودرجان و دهقانان جزو برنامه های حوزه شهری این اداره کل به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000