مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن خبر داد

سرنوشت مدرن «حساب های سنتی» در بانک مسکن

شیردل با تشریح اهم اقدامات حوزه فعالیت خود در سالی که گذشت، اینترنت‌بانک مسکن را یک محصول دارای مزایای رقابتی ویژه معرفی کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

ساسان شیردل مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در گفت‌ و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با بیان اینکه یکی از اقدامات شاخص و مهم حوزه امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در سال جاری تبدیل حساب‌های سنتی به متمرکز بوده است گفت: حدود 2 میلیون و 500 هزار حساب نزد بانک مسکن در سال جاری از شکل سنتی خارج شد و اکنون در بستر متمرکز قرار گرفته است. این پروژه، کار بزرگی بود که با موفقیت انجام شده و بخش کوچکی از آن باقی مانده است.

وی با بیان اینکه نقطه شروع هرگونه تحلیل هوشمند بر اطلاعات برای سالم‌سازی کسب و کار از تمرکز و سالم‌سازی اطلاعات آغاز می‌شود، تصریح کرد: به این ترتیب اکنون تعداد حساب‌های باقی مانده سنتی که باید به سیستم متمرکز منتقل شود به حدود 340 هزار فقره رسیده است که عملیات تبدیل آن باید در سال آینده انجام شود.
شیردل در ادامه با اشاره به راه‌اندازی اینترنت‌بانک جدید بانک مسکن در سال جاری، این اقدام را در راستای توسعه خدمات ارزش افزوده بانک مسکن ارزیابی و خاطرنشان کرد: اینترنت‌ بانک مسکن ویژگی‌هایی دارد که می‌توان از آن به عنوان مزایای رقابتی در مقایسه با سایر محصولات مشابه دیگر بانک‌ها یاد کرد.
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از راه اندازی یک سرویس ارزش افزوده جدید در اینترنت‌ بانک مسکن در حوزه کنترل درآمد-هزینه شخصی از سوی مشتریان خبر داد که می‌توان از آن به عنوان یک برنامه حسابداری شخصی بهره‌بردرای کرد.
شیردل با بیان اینکه یکی از وظایف بانک مسکن، ارایه سرویس‌هایی است که مشتریان بتوانند به راحتی در حوزه های مالی فعالیت کرده و انواع خدمات پرداخت، گزارش‌گیری و نظایر آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به ساده ترین و البته امن ترین صورت دریافت کنند، گفت: سیستم حسابداری شخصی در بستر اینترنت‌ بانک مسکن یکی از همین خدمات است که به واسطه آن مشتریان می توانند بر سبد درآمد – هزینه های خود نظارت و کنترل داشته باشند.
به گفته وی، در این سرویس امکانی وجود دارد که هر تراکنش بانکی انجام شده بر اساس نوع آن به شکل هوشمند به جداول درآمد و هزینه مشتری بانک منتقل می‌شود و می‌توان در هر زمان، سرجمع درآمدها و هزینه‌ها را مشاهده کرد.
وی همچنین با اشاره به اقداماتی که در حوزه ارتقای امنیت در بانک مسکن انجام شد، گفت: اقدامات در این حوزه در سال آینده نیز در اولویت قرار دارد و بانک مسکن برای تامین امنیت مشتریان برنامه‌های ویژه‌ای دارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000