گرامیداشت روز مهندس، در مدیریت آذربایجان شرقی

به مناسبت سالروز بزرگداشت روز مهندس، طی اقدامی به صورت همزمان با حضور در نظام مهندسی های ساختمان، کشاورزی و منابع طبیعی و معدن در تبریز و شهرستانهای استان، از مهندسین استان قدردانی به عمل آمد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به مناسبت سالروز بزرگداشت روز مهندس، طی اقدامی به صورت همزمان با حضور در نظام مهندسی های ساختمان، کشاورزی و منابع طبیعی و معدن در تبریز و شهرستانهای استان، از مهندسین استان قدردانی به عمل آمد.

در این راستا با تهیه بنر تبریک، روسای شعب در شهرستانهای استان به نظام مهندسی ها مراجعه کرده و روز مهندس را به جامعه مهندسین هر یک از شهرستانهای استان تبریک گفتند و خواستار تعامل هر چه بیشتر نظام مهندسی ها با بانک مسکن شدند.

همچنین کارشناس روابط عمومی مدیریت شعب استان به همراه هیآتی در مراسم هایی که در سطح شهر تبریز توسط نظام مهندسی های کشاورزی و منابع طبیعی و ساختمان برگزار شده بود حضور پیدا کرد و با انجام مصاحبه و تشکیل جلسه با مسوولین سازمان نظام مهندسی، مراتب تبریک مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی را به ایشان اعلام نمود.

مهندس شهرام شفیعی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی طی مصاحبه با کارشناس روابط عمومی استان گفت: بانک مسکن تنها بانکی است که در همایش مهندسین کشاورزی حضور یافته لذا این حضور نشانه پویایی بانک مسکن می باشد بنابراین از مسوولین بانک مسکن در استان تشکر و قدردانی نمود.

وی گفت شرکت تعاونی مسکن مهندسین کشاورزی قبلا از خدمات بانک مسکن در شهر جدید سهند و شهرک باغمیشه تبریز بهره مند شده است که امیدوارم در آینده با تعاملات فی مابین بتوانیم راههای روبه رشد خوبی را در زمینه تامین مسکن جامعه مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی برداریم.

مهندس شاهرخ محرم زاده مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز طی سخنانی روز مهندس را به جامعه مهندسین کشور و استان تبریک گفت و از اهتمام بانک مسکن در راستای پاسداشت این روز تشکر و قدردانی نمود و افزود: بانک مسکن بانکی است که در زمینه ساخت و ساز مسکن، همواره خدمات مالی متنوعی را به مردم ارایه داده است و به نظر می رسد باید رابطه تنگاتنگی با سازمان نظام مهندسی ساختمان داشته باشد تا با همکاری همدیگر بتوانیم مسکن امن و مناسبی را برای هموطنان عزیزمان محیا سازیم.

لازم به یادآوری است به مناسبت بزرگداشت روز مهندس، از مهندسین شرکت اندیشه گستر فردا و مهندسین دایره سیستمها و دایره فنی و ارزیابی مدیریت شعب استان نیز تقدیر شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000