نشست تخصصی با انبوه سازان مسکن و ساختمان

در نشستی که مدیریت استان خراسان شمالی با انبوه سازان و فعالان بخش مسکن و ساختمان برگزار کرد از پیشنهاد بانک در رابطه بااحیای مجدد انجمن انبوه سازان استقبال شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دراین نشست که با میزبانی بانک و با حضور رییس قبلی انجمن انبوه سازان و تعدادی از فعالان مطرح بخش مسکن درمرکز استان خراسان شمالی برگزارشد مجید اسدی فر، مدیرشعب بانک مسکن استان خراسان شمالی با ابراز نارضایتی از عملکرد انجمن،خواستار از سرگیری مجدد فعالیت انجمن و همبستگی و هم افزایی بیشتر اعضای انجمن شد.
اسدی فر با بیان اینکه خراسان شمالی تنها استانی در کشور است که فاقد انجمن انبوه سازان بوده و فعالان بخش مسکن و ساختمان دراین استان تاکنون هیچ تلاشی برای احیای دوباره انجمن نداشته است برلزوم برگزاری انتخابات مجدد به منظور تعیین اعضای هیات مدیره جدید انجمن تاکید کرد و از اعلام آمادگی بانک جهت معرفی مجتمع سازان و انبوه سازان مورد تایید بانک در راستای کمک به تسریع در روند این پروسه و تشکیل هرچه سریعتر انجمن خبر داد.
وی همچنین تصریح کرد با تسهیل شرایط جدید عضوگیری انجمن ،گام مثبتی در راستای آغاز به کار مجدد انجمن و تحرک بخشی در رونق ساخت و ساز مسکن دراستان صورت پذیرد.
انبوه سازان دعوت شده به نشست نیز ضمن قدردانی از توجه بانک مسکن به لزوم داشتن انجمنی فعال توسط انبوه سازان دراستان و دغدغه مدیریت بانک دراین زمینه، ابراز امیدواری کردند با شروع به کار مجدد انجمن، فصل جدیدی از تعامل و همکاری سازمانها و ادارات ذی مدخل در امر مسکن با هیات مدیره جدید انجمن انبوه سازان ایجاد شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000