مهندس خلیلی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

شفافیت بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به متقاضیان

نظارت بانک مسکن بر پرداخت تسهیلات بخش مسکن باعث شده، میزان مطالبات بانک با توجه به حجم تسهیلات پرداختی کاهش یافته و تسهیلات در محل خود هزینه شوند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در نشست مسوولین سازمان آب و فاضلاب و بانک مسکن استان مرکزی که در دفتر مدیر شعب بانک مسکن استان برگزار شد؛ خلیلی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، با تجلیل از عملکرد بانک مسکن در سال های اخیر به پاس تامین مالی بخش ساختمان و مسکن در استان و تلاش در جهت مشارکت با افراد حقیقی و حقوقی در بهسازی، مقاوم سازی و احیای بافت های ساختمانی فرسوده و ناکارآمد در استان گفت: فعالیت شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو نظیر: سازمان آب، برق منطقه ای و شرکت گاز در راستای تامین امنیت، آسایش و رفاه خانوارهاست و بانک ها نیز با تامین منابع مالی مردم، سعی در رفع مشکلات مالی خانواده ها دارند. وی افزود در این بین نباید از نقش بانک مسکن به عنوان بانکی مردمی و یگانه بانک حامی مالی بخش مسکن و تهیه سرپناهی ارزان و مطمئن برای خانوارها غافل شد. امتیاز این بانک خصوصا در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این است که تسهیلات خود را به صورت شفاف و نظارت شده در اختیار متقاضیان این بخش قرار داده و کمترین میزان انحراف را در شاخص های عملکردی داشته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد، شرکت آب و فاضلاب بسیار علاقمند است کارکنان خود را از خدمات و محصولات بانک مسکن منتفع نماید و در جهت رفع مشکل مسکن آنها با بانک مسکن تعامل داشته باشد. وی اظهار داشت، شرکت همچنین تمایل دارد، جهت تسویه مطالبات و تعیین تکلیف بدهی‌های قطعی دولتی، از مساعدت بانک مسکن در اجرائی نمودن بند (و) تبصره (5) قانون بودجه سال 96 برخوردار شود.

مجید امیری مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی در این جلسه با ابراز خرسندی از نشست و مذاکره با مسوولین شرکت آب و فاضلاب استان و تشکر از تمجید مسوولین شرکت از عملکرد بانک گفت: بانک مسکن در حال حاضر بیشترین پرتفوی تسهیلاتی استان را در اختیار دارد و با وجود اعطای حجم زیاد تسهیلات به میزان بالغ بر دو برابر منابع تجهیز شده، رغبت زیادی به مشارکت در طرح های عمرانی و ساختمانی داشته، مشتاق است به پاس سرمایه کافی و پشتوانه محکم مالی که در اختیار دارد، در راستای رسالت ماندگار خود، همچنان در این زمینه ایفای خدمت نماید.

امیری افزود: بانک مسکن در طی طریق خدمت رسانی خود به مردم همواره به حمایت افراد حقیقی و حقوقی، سازمان ها و دستگاه های اجرایی نیازمند است و انتظار دارد با سرمایه گذاری همه بخش ها و حمایت همه جانبه همه دستگاه ها، مسیر سرمایه گذاری در این بانک مردمی هموار شود و بخش مسکن که به زعم بزرگان اقتصاد، موتور مولد تولید، اشتغال و رونق اقتصادی به شمار می آید، همواره در جریان باشد. وی در ادامه توضیحاتی پیرامون محصولات بانک و از جمله؛ حساب صندوق پس انداز مسکن یکم، سپرده سرمایه گذاری ممتاز، تسهیلات تعاونی مسکن کارکنان و خدمات بانکداری شرکتی به شرکت های زیر مجموعه شرکت آب و فاضلاب ارایه داد و اظهار امیدواری و ابراز آمادگی کرد: در روزهای پیش رو کارشناسان بانک در جلسات عمومی شرکت حضور یافته و خدمات و محصولات جدید بانک را برای کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان تبیین نمایند. امیری همچنین در خصوص بند(و) تبصره (5) قانون بودجه گفت: مراتب اجرای این بند از سوی هیات مدیره بانک در دست بررسی است و در صورت ابلاغ آیین نامه اجرائی آن به استانها، اقدام عاجل صورت خواهد پذیرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000