مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن خبر داد:

برنامه‌ریزی بانک مسکن برای ارایه سرویس‌های الکترونیکی پایدار در نوروز

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از برنامه‌ریزی بانک مسکن برای ارایه سرویس‌های الکترونیکی پایدار در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

ساسان شیردل در گفت‌ و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با تاکید بر اینکه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن برای ارایه خدمات پایدار به مشتریان بانک مسکن در ایام باقی‌مانده از سال جاری و تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کرده است، گفت: در این ایام عموما تعداد تراکنش‌ها افزایش می‌یابد و حجم خرید، برداشت از حساب و مبادلات مالی به اشکال مختلف با رشد چشمگیری نسبت به دیگر ایام سال همراه است. بنابراین حساسیت در کیفیت خدمات بانکی مضاعف می‌شود.

وی با بیان اینکه یک مسیر ایده‌آل برای دریافت انواع خدمات پرداخت مشتریان بانکی، استفاده از امکانات طراحی شده در بستر اینترنت است، افزود: اینترنت‌ بانک مسکن با امکانات ویژه در کنار دیگر درگاه‌های پرداخت بانک مسکن برای مشتریان قابل استفاده است و نیاز آنها را در بستری کاملا امن پاسخ می‌دهد.
شیردل به مشتریان بانک مسکن توصیه کرد در ایام پایانی سال که حجم عملیات مالی افزایش می‌یابد و ممکن است شعب شلوغ‌تر از دیگر ایام سال باشد، از امکانات الکترونیکی نظیر اینترنت‌‌بانک بهره ببرند و بدون نیاز به مراجعه فیزیکی به شعب خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی در عین حال با تاکید بر اهمیت امنیت تراکنش‌ها اظهار کرد: به مشتریان بانکی توصیه می‌کنم حتما از طریق درگاه‌های امن عملیات مالی انجام دهند و نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند. در این میان اینترنت‌ بانک مسکن یک بستر با ضریب امنیت فوق‌العاده بالاست که در اختیار آنها قرار دارد و طیف متنوعی از خدمات بانکی را پوشش می‌دهد.
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن به مشتریان بانک مسکن که هنوز از خدمات اینترنت‌بانک این بانک استفاده نکرده‌اند، پیشنهاد داد در ایام باقی مانده از سال تا فرارسیدن تعطیلات نوروز هنگام مراجعه به شعب برای دریافت هر نوع خدمات بانکی، درخواست فعال‌‌سازی اینترنت‌بانک خود را نیز اعلام و شناسه کاربری و رمز خود را دریافت کنند تا در تعطیلات پیش‌رو در هر شرایط، موقعیت مکانی و زمانی، دغدغه‌ای در حوزه نقل و انتقالات مالی، پرداخت اقساط، شارژ حساب‌های سپرده‌گذاری جوانان و نظایر آن نداشته باشند.
وی با بیان اینکه پشتیبانی از خدمات الکترونیک بانک مسکن مطابق روال دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: حوزه فناوری اطلاعات بانک مسکن برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز نیز آمادگی کامل دارد و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000