ساخت پروژه‌های جدید مسکونی گروه سرمایه گذاری مسکن کلید خورد

گروه سرمایه گذاری مسکن، در دوران مدیریت جدیدبا تغییررویکرددرتعریف پروژه های خود متناسب با نیازبازار، پروژه های جدید را کلید زد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، گروه سرمایه گذاری مسکن در بازتعریف پروژه های جدید مسکونی انضباط مالی و تسویه تسهیلات معوق نیز با جدیت در دستور کار گروه سرمایه گذاری مسکن قرار گرفته است.
تعریف پروژه های جدید مسکونی مبتنی بر «بازنگری فرآیندها» است که در رویکرد جدید از زمان تعریف پروژه تا فروش و خدمات تمام فرآیندها اصلاح شده است.
همچنین گروه سرمایه گذاری مسکن با تشکیل کمیته های تخصصی بررسی توجیه اقتصادی پروژه ها را در دستور کار قرار داده است به نحوی که در فاز تعریف پروژه سندی طراحی شده که در کمیته سرمایه گذاری گروه به عنوان یک سند کلان در دستور کار بررسی قرار دارد تا پروژه ها مبتنی بر این سند تعریف شوند.
گروه سرمایه‌گذاری مسکن با هدف بهره‌برداری هر چه بهتر از فرصت‌های این حوزه ضمن حفظ منافع سهام‌داران و توجیه‌پذیری اقتصادی امکان گسترش بازار، استفاده از امکانات و اعتبارات دولتی جهت ساخت و ساز را فراهم می‌آورد و با همین سیاست نسبت به ایجاد ساز و کار ویژه جهت تعریف پروژه در این حوزه اقدام کرده است.
بر اساس این گزارش، گروه سرمایه گذاری مسکن پروژه های جدید خود را تحت عنوان پروژه مسکونی آیمان در تبریز در محدوده طرح توسعه پارک بزرگ تبریز تعریف کرده است. مجمتع مسکونی پردیس گلبرگ، مجمع مسکونی باران در رشت، مجتمع مسکونی - تجاری مقدم تهران، برج های مسکونی ستاره کیش، مجتمع مسکونی باغ اصفهان و مجتمع مسکونی – تجاری آسمان البرز تعریف کرده است.
در همین راستا، تفاهم نامه سه جانبه با سازمان نوسازی شهر تهران و شرکت باز آفرینی شهری ایران جهت مشارکت در پروژه‌های دارای توجیه در زمین هایی به متراژ 105 هزار متر مربع، که در ماه‌های اخیر، قرارداد ساخت 500 واحد مسکونی آن در قالب 2 قرارداد در پروژه‌های زهتابی و مقدم در شهر تهران به نتیجه رسیده است، تعریف پروژه در شهرهای تبریز، اردبیل، مشهد و اصفهان با ظرفیت تقریبی 2800 واحد مسکونی از جمله اقدامات گروه سرمایه گذاری برای تعریف پروژه های جدید محسوب می شود.
در کنار تعریف پروژه های جدید، گروه سرمایه گذاری مسکن تعیین تکلیف پروژه های راکد را نیز در دستور کار قرار داده است؛ به این ترتیب تعیین تکلیف و واگذاری زمین شهریار، واگذاری اراضی تملک شده از شرکت اتحاد عمران پارس، واگذاری یک طبقه از پروژه کوهسنگی مشهد، واگذاری برخی از واحدهای پروژه امید مشهد و واگذاری برخی از واحدهای پروژه خاتم اراک از جمله این برنامه ها محسوب می شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000