حکم مالیاتی برای شهرهای جدید

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۱۲/۲۶
حکم مالیاتی جدید برای سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید صادر شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، هیأت وزیران با پیشنهاد در نظر گرفتن معافیت مالیاتی برای شرکت عمران شهرهای جدید در همه استان‌ها و شهرهای کشور به ازای میزان سرمایه‌گذاری آن‌ها از محل منابع داخلی شرکت‌ها برای تامین فضاهای روبنایی شهرهای جدید موافقت کرد.
بر این اساس، حکم سرمایه‌گذاری از منابع داخلی شرکت‌های عمران شهرهای جدید برای ایجاد فضاهای آموزشی، خدماتی، فرهنگی و مذهبی به حساب مالیات‌های قطعی شده شرکت از سوی هیات وزیران به تصویب رسید.
براساس این گزارش، هیات وزیران در جلسه ۱۹ اسفندماه ۹۷ به پیشنهاد شماره ۳۷۳۳۸.۱۶۰۵۶۸ مورخ ۱ اسفندماه ۹۷ معاونت حقوقی رییس جمهور و به استناد اصل یکصد و سی و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران استفاده از منابع داخلی شرکت‌های عمران شهرهای جدید برای ایجاد فضاهای آموزشی، خدماتی، فرهنگی و مذهبی به عنوان مالیات‌های شرکت را تصویب کرد.
به این ترتیب و براساس این مصوبه،در اجرای تبصره ماده (۵) قانون ایجاد شهرهای جدید – مصوب ۱۳۸۰- سرمایه‌گذاری از محل منابع داخلی شرکت‌های عمران شهرهای جدید برای ایجاد فضاهای آموزشی، خدماتی، فرهنگی و مذهبی به حساب مالیات‌های قطعی شده شرکت منظور خواهد شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000