دیدار مدیر شعب استان با مدیر کل جدید دیوان محاسبات استان کرمان

به منظور افزایش تعامل و همکاری بین بانک مسکن و دیوان محاسبات، مدیر شعب استان با حضور در اداره کل دیوان محاسبات با مدیر کل جدید دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حسین حاجی پور مدیر شعب استان در ابتدای این دیدار ضمن تبریک انتصاب محمدعلی حسینی به سمت مدیر کل دیوان محاسبات گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بانک مسکن در استان را تشریح کرد.

مدیر شعب استان، بخش مسکن را به عنوان بخش پیشرو در اقتصاد کشور در جهت خروج از رکود بیان کرد و افزود رونق بخش مسکن رونق سایر بخش ها را به دنبال خواهد داشت.

وی مهمترین تاثیرات رونق بخش مسکن را رونق اقتصادی و اشتغالزایی در کشور عنوان کرد و افزود: بانک مسکن یک بانک تخصصی- توسعه ای است و یکی از اهداف کلان آن تسهیل فرآیند تامین مالی حوزه مسکن و توسعه شهری و اعطای تسهیلات جهت تامین مسکن تمامی خانوارهای فاقد مسکن است.

مدیر شعب استان افزود: طبق سند راهبردی 1400 بانک مسکن تامین مالی برای احیای یک میلیون و 200 هزار واحد در بافت فرسوده را در دستور کار دارد .

وی در پایان سخنان خود ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه بانک و دیوان محاسبات گفت: ما از نظرات و راهنمایی های دیوان در حوزه های کاری استقبال می کنیم.

در ادامه این دیدار محمد علی حسینی رییس جدید دیوان محاسبات استان نیز طی سخنانی با ابراز خرسندی از دیدار صورت گرفته تعامل دستگاه های اجرایی با یکدیگر را مثمرثمر دانست و گفت: اینکه مدیران بتوانند در فضای مثبت و سازنده با هم همکاری کنند و در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند باعث ایجاد امید در بین مردم خواهد شد .

در پایان این دیدار بر همکاری و تعامل فی مابین بانک و دیوان محاسبات تاکید شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000