فعالیت شعب کشیک در تعطیلات نوروز/ فعالیت باجه عصر در شعب منتخب در اسفندماه

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی بانک مسکن، جزییات فعالیت شعب کشیک و باجه عصر در روزهای پایانی سال و تعطیلات رسمی نوروز را اعلام کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

محمود لاری در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، درباره فعالیت شعب بانک مسکن در ایام نوروز گفت: هر سال در ایام پایانی به جهت افزایش حجم مراجعات به شعب و در راستای ارایه بهتر خدمات به مشتریان برنامه ریزی های لازم در جهت برقراری باجه عصر در اسفند ماه و کشیک در ایام تعطیل نوروز صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا با توجه به دریافت بازخوردها از مدیریتهای شعب سراسر کشور طی سالهای گذشته و همچنین نیازسنجی های صورت گرفته امسال برقراری باجه به مدیریتهای شعب در استانها تفویض شد و براساس نظر مدیران استان 54 شعبه در سطح استانها با برقراری 2 ساعت باجه عصر نسبت به ارایه خدمات به مشتریان اقدام می نمایند.

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی بانک مسکن گفت: البته در 207 شعبه استان تهران طبق روال ایام سال باجه عصر شعب برقرار می باشد که در مجموع 261 شعبه در سطح کشور دارای باجه عصر هستند. با توجه به تعطیلات نوروزی و مصوبه اخذ شده از هیات مدیره بانک مقرر شد 86 شعبه سراسر کشور در روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم فروردین 98 از ساعت 9 الی 12آماده ارایه خدمات به مشتریان باشند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000