برگزاری نشست فرصت های سرمایه گذاری ایران و چین

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۳۹۷/۱۲/۲۸
نشست فرصت های سرمایه گذاری و تجاری ایران و چین عصر دیروز(دوشنبه) با حضور دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران و چیان که مینگ معاون وزیر بازرگانی چین در پکن برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، این نشست با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین و شورای توسعه تجارت بین الملل چین و با حضور بیش از صد تن از تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی ایران و چین در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این نشست که با هدف بررسی فرصت های اقتصادی در روابط دوجانبه ایران و چین برگزار شد، طرفین، با اشاره به اراده رهبران سیاسی دو کشور در بالاترین سطوح، مسیر را برای توسعه و تعمیق همکاری های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین، کاملا باز و هموار خوانده و در این راستا بر استفاده بهینه از فرصت های پیش رو و تدوین نقشه راهی مناسب به شکلی که در بردارنده منافع مشترک دو کشور باشد، تاکید کردند.
گفتنی است، دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان، به منظور دیدار با مقامات و بازرگانان چینی و بررسی زمینه های مشترک همکاری های دو کشور، در راس هیاتی، به چین سفر کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000