مدیر امور اعتبارات بانک مسکن:

پرداخت بیمه خسارت بانک مسکن به سیل زدگان

سیل زدگانی که تسهیلات از بانک مسکن دریافت کرده اند برای دریافت حق بیمه خسارت تسهیلات به بانک مسکن مراجعه کنند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از صدا و سیما، محمد حسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن گفت: تمامی افرادی که تسهیلات از بانک مسکن دریافت کردند و در حال پرداخت اقساط ماهانه و باز پرداخت تسهیلات هستند می‌توانند بیمه خسارت دریافت کنند.

وی افزود: بانک مسکن سالانه حق بیمه حوادثی چون سیل، زلزله و آتش سوزی را به همراه تسهیلات از متقاضیان دریافت می‌کند و امروز با توجه به وقوع سیل، تا سقف میزان تسهیلات دریافتی، بیمه خسارت پرداخت می‌کند.
علمداری گفت: مثلا اگر شخصی 20 میلیون تومان تسهیلات از بانک مسکن دریافت کرده باشد و در سیل اخیر منزلش تخریب شده باشد با مراجعه به بانک مسکن پرونده تشکیل می‌شود و با حضور بیمه و برآورد خسارت، به میزان خسارت پول دریافت می‌کند.
وی با بیان اینکه تمامی شعب بانک‌های مسکن در مناطق سیل زده باز است گفت: مردم عجله‌ای برای مراجعه به بانک نداشته باشند، تا یک ماه آینده هم می‌توانند برای دریافت خسارت به شعب دریافت تسهیلات خود مراجعه کنند.
علمداری تاکید کرد:​ مردم نگران نباشد علاوه بر اینکه از بیمه خسارت دریافت می‌کنند می‌توانند از سایر تسهیلاتی که به سیل زدگان پرداخت می‌شود نیز بهره‌مند شوند.
پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک مسکن
وی درباره تسهیلات ازدواج بانک مسکن نیز گفت: پرداخت این تسهیلات تا پایان این هفته به شعب بانک مسکن ابلاغ می‌شود و مردم می‌توانند از این بانک تسهیلات ازدواج دریافت کنند.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن افزود: رقم تسهیلات ازدواج هر فرد 30 میلیون تومان است که بر طبق قانون ، خانواده‌های ایثاگر می توانند از این تسهیلات 2 برابر سایر افراد استفاده کنند.
علمداری گفت: یک ضامن برای دریافت تسهیلات ازدواج نیاز است این در حالیست که در گذشته برای دریافت 15 میلیون تومان تسهیلات ازدواج نیاز به 2 ضامن بود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000