مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن تاکید کرد

همکاری بانک مسکن با هلال احمر برای دریافت کمک های مردمی

ایزدی، ضمن تشریح اقدامات بانک مسکن برای حمایت آسیب دیدگان، از همکاری با سازمان هلال احمر برای دریافت کمک های مردمی خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بارش اخیر در کشور به رغم افزایش میزان ذخایر آبی در کشور که شرایط این منبع ارزشمند و حیاتی را بهبود بخشیده است، در برخی از مناطق کشور نظیر مازندران، لرستان و خوزستان باعث بروز سیل شده و خساراتی را در پی داشته است. این موضوع باعث شده که شرایط زندگی برای برخی از هموطنان دشوار شود، که نیاز است که با همیاری سازمان ها و مردم، مشکل هموطنان رفع شود.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با اشاره به این موضوع که بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله در دیگر کشورهای دیگر نیز به وجود می آید، تاکید کرد: در کشورهای دنیا، سازمان های عمومی تسهیلات و کمک های قابل توجهی ارایه می دهند، اما اعمال تحریم های ظالمانه باعث شده که این موضوع در کشور ما محدود شود. او افزود: در غیاب این کمک های بین المللی، وظیفه ما است که به یاری هموطنان آسیب دیده در کشور بشتابیم.

مسعود ایزدی ضمن همدردی با هموطنان آسیب دیده در سیل های اخیر کشور تاکید کرد: بانک مسکن در راستای وظایف انسان دوستانه خود، از همان ابتدا در استان های مازندران،گلستان، لرستان و خوزستان با ارایه کمک های مالی، تهیه اقلام مورد نیاز افراد سیل زده، حضور و مشارکت کارکنان بانک مسکن در مناطق آسیب زده برای تسهیل کمک رسانی و ارایه خدمات بانکی به افراد آسیب زده در ساعات غیرکاری سعی کرده که کمی از رنج های هموطنان آسیب دیده بکاهد.

او با بیان این که در اقدامی دیگر، بانک مسکن به افراد تسهیلات گیرنده ای که در جریان سیل املاک خود آسیب دیده اند، مطابق با ضوابط و مقررات مربوط به قرارداد منعقد با شرکت بیمه گر، حق بیمه برای خسارات وارد شده اعطا خواهد کرد، گفت: تمام پیش بینی های لازم در این خصوص صورت گرفته و هموطنان نگران این موضوع نباشند. افراد تسهیلات گیرنده بانک مسکن که در حال پرداخت اقساط خود هستند، می توانند با مراجعه به شعب مطابق با دستورالعمل موجود، حق بیمه دریافت کنند.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن گام دیگر بانک مسکن را پیوستن به پویش «سیل مهربانی» عنوان کرد و گفت: کارکنان بانک مسکن با پیوستن به این پویش مبلغی از حقوق ماهانه یا بازخرید روزهای مرخصی خود را برای حمایت از آسیب دیدگان اختصاص خواهند داد. همچنین کارکنان گروه سرمایه گذاری بانک مسکن از شرکت های تابعه این بانک برای ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده، یک روز از حقوق فروردین ماه خود را داوطلبانه اهدا می کنند. او افزود: از سوی دیگر بانک مسکن با همکاری سازمان هلال احمر ایران برنامه ریزی لازم برای فعال کردن حساب این سازمان در برنامه های مجازی (اپلیکیشن) مربوط به بانک مسکن و خودپردازها و درگاه های تحت وب ویژه مشتریان بانک مسکن را انجام داده است و مشتریان می توانند از طریق شماره حساب 99999 و شماره کارت 6280231455555556 بنام جمعیت هلال احمر، کمک های خود را به سیل زدگان از طریق سازمان هلال احمر اعطا کنند. مسعود ایزدی در پایان با تاکید بر تداوم کمک های بانک مسکن تا عادی شدن شرایط در مناطق سیل زده، گفت: این بانک کمک های مالی و غیر مالی خود را برای حمایت اقشار آسیب دیده و رفع مشکلات هموطنان با قدرت و سرعت بیشتر ادامه خواهد داد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000