پرداخت تسهیلات بدون سپرده‌گذاری در طرح جدید ساخت و ساز مسکن در بافت‌های ناکارآمد شهری

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۲/۰۴
محمدمهدی بلوردی از پرداخت تسهیلات بانکی بدون سپرده به متقاضیان احداث مسکن در بافت‌های ناکارآمد شهری خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بلوردی دبیر ستاد بازآفرینی شهری استان کرمان گفت: تسهیلات پرداختی به متقاضیان ساخت و ساز انفرادی مجموعا ۶۰۰ میلیون ریال است که در شهر کرمان ۵۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۹ درصد و ۱۰۰ میلیون ریال با سود ۱۸ درصد، در شهر سیرجان که بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، ۴۰۰ میلیون ریال با سود ۹ درصد و ۲۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت می شود.

وی افزود: در سایر شهرهای استان تسهیلات پرداختی برای ساخت و ساز انفرادی ۵۰۰ میلیون ریال است که ۴۰۰ میلیون ریال آن با سود ۹ درصد و مابقی با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان تسهیلات پرداختی به توسعه گرانی که قصد ساخت و ساز در بافت های ناکارآمد شهری دارند را در کرمان و سیرجان ۸۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرهای استان ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

دکتر بلوردی با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات برای توسعه گران در شهر کرمان ۵۰۰ میلیون ریال با سود ۹ درصد و ۳۰۰ میلیون با سود ۱۸ درصد می باشد، گفت: در سیرجان ۴۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۹ درصد و ۴۰۰ میلیون ریال هم با سود ۱۸ درصد اعطا خواهد شد.

دبیر ستاد بازآفرینی شهری استان کرمان نرخ سود ۴۰۰ میلیون ریال از تسهیلات پرداختی به توسعه گران در سایر شهرهای استان را ۹ درصد و سود ۳۰۰ میلیون ریال باقی را ۱۸ درصد ذکر کرد.

وی اظهار داشت: در صورت استفاده توسعه‌گران از فناوری‌های نوین در ساخت و ساز، ۲۰۰ میلیون ریال به تسهیلات با سود ۱۸ درصد آنان افزوده خواهد شد.

وی این را هم گفت که تسهیلات با سپرده گذاری ویژه زوجین خانه اولی هم به قوت خود باقی است و هر یک از زوجین در شهر کرمان با سپرده‌گذاری ۳۰۰ میلیون ریال به صورت یک ساله، و در سایر شهرهای استان با ۲۰۰ میلیون ریال سپرده گذاری دو برابر این مبلغ را تسهیلات با سود شش درصد دریافت خواهند کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000