وزیر راه و شهرسازی:

پرونده مسکن مهر تا پایان ۹۸ بسته می‌شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
روند تکمیل واحدهای مسکن مهر ادامه دارد و امیدواریم تا پایان سال ۹۸ پرونده طرح مسکن مهر بسته شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس گفت: وقتی مردم صاحب خانه می‌شوند، مردم ما را دعا می‌کنند و این جزو باقی الصاحات است و باید با اعتقاد راسخ به خانه دار شدن مردم کمک کنیم.

وی افزود: معنای حرف ما این نیست برای مردم خانه بسازیم بلکه مسکن مهر به عنوان تکلیف ما است که تکمیل شود و در حال حاضر از توقف خارج شده و امروز ۵۲۱۷ نفر خانه‌هایشان را تحویل می‌گیرند؛ این روند باید ادامه یابد و تا پایان ۹۸ پرونده مسکن مهر را ببندیم.

اسلامی ادامه داد: موضوع دیگر آغاز ساخت ۴۰۰ واحد مسکن جدید است که برای تعادل بخشی به بازار بوده و جامعه هدف آن اقشار متوسط و کم درآمد است و آن را تکمیل می‌کنیم.

به گفته اسلامی، از ۲۰۰ هزار واحد برنامه اقدام ملی در شهرهای جدید، ۱۶ هزار واحد به پردیس تعلق دارد و امروز ۷۶۰۰ واحد آن آغاز می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: فقط نباید به مردم یک سقف تحویل بدهیم بلکه باید به آنها زندگی بدهیم. نباید کیفیت زندگی در شهرهای جدید فراموش شود. ضمن اینکه باید به شهرسازی هویت داده شود.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر اعتماد متقابل سرمایه گذار برای ساخت واحدهای مسکونی و سرمایه پذیر که شهرهای جدید هستند، است که به هم اعتماد داشته باشند و سرمایه گذار به بازدهی مطلوب خود برسد.

اسلامی با اشاره به دستگاه‌های خدمات رسان گفت: از آقای محسنی بندپی استاندار تهران تشکر می‌کنم که با اهتمام جدی هم در شورای مسکن هم در ایجاد سیستم پشتیبانی برای بهره مندی واحدها از خدمات آب و برق و … تلاش کرده است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: با وزیر آموزش و پرورش برای تحویل مدارس ساخته شده در پردیس مذاکره کرده ایم و از ابتدای مهر ماه امسال این شش باب مدرسه اقدام به جذب دانش آموز می‌کند.

وی درباره متروی تهران پردیس گفت: به زودی مطالعات مترو تکمیل شده و سرمایه گذار برای آغاز فعالیت ساخت و احداث اقدام می‌کند. تاکید رییس جمهور این است که پردیس به یک شهر فاخر تبدیل شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000