توسعه همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد

مدیر شعب استان یزد در نشستی که در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور جمعی از مدیران سازمان برگزار شد، ضمن معرفی خدمات بانک مسکن خواستار انعقاد تفاهم نامه جهت توسعه همکاری با سازمان نظام مهندسی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان یزد ضمن ملاقات با مدیر مالی، منابع انسانی و پشتیبانی و مدیر برنامه ریزی و استراتژیک سازمان نظام مهندسی ساختمان، هدف از برگزاری این نشست را بهره مندی مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از فرصت ها و ظرفیت های بانک مسکن در حوزه اعطای تسهیلات مسکن و سرعت بخشیدن به ایجاد رونق در بازار مسکن عنوان کرد. وی در ادامه گفت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی در بخش مسکن، در شرایط فعلی کارکردهای توسعه ای مختص خود را دارد و هم اکنون تنها بانکی است که ارزانترین شکل تسهیلات مسکن با طولانی ترین مدت زمان بازپرداخت را در اختیار متقاضیان مسکن، انبوه سازان و سازندگان حرفه ای قرار می دهد.
صیدنبی حیدریان در این جلسه ضمن معرفی خدمات متنوع بانک مسکن اظهار داشت: بانک مسکن تنها بانک تخصصی دولتی در زمینه مسکن می باشد و می تواند خدمات و تسهیلات متنوعی در این زمینه به کارکنان و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان ارایه دهد و در صورت تنظیم تفاهم نامه، سازمان و اعضای آن می توانند علاوه بر بهره مندی از انواع حساب های سپرده ای بانک مسکن، از انواع تسهیلات قابل پرداخت در حوزه مسکن و ساختمان نیز بهره مند گردند.
وی به معرفی انواع حساب های ممتاز پرداخت و گفت: با توجه به روزشمار بودن تخصیص اوراق تسهیلات به مانده حسابهای ممتاز، این حساب ها نسبت به سایر حساب های کوتاه مدت دارای جذابیت و سودآوری بیشتری هستند. وی همچنین اظهار داشت: سازمانها و شرکت هایی که دارای منابع قابل توجه می باشند با هبه اوراق تخصیص یافته به کارکنان و اعضای زیرمجموعه خود می توانند اقدامات انگیزشی و رفاهی مناسبی را جهت خانه دار شدن کارکنان خود فراهم نمایند که این، خدمتی متمایز و بی رقیب توسط بانک مسکن می باشد.
مدیر شعب استان در ادامه با اشاره به رویکرد بانک مسکن مبنی بر ساخت حرفه ای و تخصصی مسکن توسط سازندگان دارای صلاحیت حرفه ای گفت: سقف تسهیلات قابل پرداخت جهت سازندگان حرفه ای و استفاده کننده از فناوری های نوین نسبت به سازندگان سنتی افزایش چشمگیری داشته است. وی افزود: بر همین اساس توسعه روابط و تعامل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و بانک مسکن می تواند موجب افزایش ساخت و ساز اصولی و ارتقاء کیفیت ساختمان های ساخته شده باشد.
مدیر مالی، منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در ادامه این جلسه ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک مسکن گفت: هدف سازمان از همکاری با این بانک، اطلاع و استفاده کارکنان و اعضای این سازمان از خدمات متمایز تسهیلاتی و سپرده ای بانک مسکن بوده و موضوع مسکن و خانه دار کردن اعضاء و کارکنان سازمان یک رویکرد جدی و مهم است که تنها با حمایت و خدمات متمایز بانک مسکن امکان پذیر می باشد.
وی اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ای در بخش مسکن نقش قابل ملاحظه ای در تامین مالی این بخش به خصوص در جهت دهی عرضه و تقاضا دارد و حجم تسهیلات پرداختی در بخش ساخت و خرید مسکن نشان دهنده قدرت تاثیرگذاری این بانک در این بخش می باشد.
حسینی پور یکی از بهترین راهکارهای تولید مسکن مناسب و با کیفیت را همکاری سازمان با بانک مسکن و هدایت سازندگان به استفاده از تسهیلات بانک مسکن بیان نمود. وی افزود: با توجه به همسو بودن رسالت و هدف بانک مسکن با سازمان نظام مهندسی ساختمان که توسعه و رونق ساخت و ساز با رعایت اصول کیفی ساختمان است، تعامل مالی با این بانک برای سازمان دارای اولویت و اهمیت ویژه ای می باشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000