پرداخت تسهیلات ویژه به بافت‌های فرسوده در جنوب کرمان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۲/۱۷
ساخت مسکن در راستای طرح ملی احداث مسکن در بافت‌های فرسوده مراکز شهرستان‌های جنوب استان کرمان، تسهیلات کم بهره تا سقف ۹۰۰ میلیون ریال به واجدان شرایط اعطا می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی ضمن بر شمردن اهمیت بازآفرینی شهری در بافت‌های فرسوده عنوان کرد اصلی ترین سیاست وزارت راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید احداث مسکن در بافت‌های فرسوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در تشریح این طرح افزود: در این طرح برای مالکینی که خواستار احداث واحد مسکن با تعداد کم است ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده که ۴۰۰میلیون ریال آن با سود ۹درصد و ۱۰۰ میلیون ریال آن با سود ۱۸ درصد پرداخت خواهد شد.

وی همچنین گفت : مالکانی که در بافت های فرسوده قصد انبوه‌سازی دارند می توانند برای هر واحد ۷۰۰میلیون ریال دریافت نمایند، که ۴۰۰میلیون ریال آن با سود ۹ درصد و ۳۰۰میلیون ریال آن با سود ۱۸ درصد در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار داشت: چنانچه انبوه سازان قصد احداث ساختمان با فناوری نوین را داشته باشند مبلغ تسهیلات به ۹۰۰میلیون ریال افزایش پیدا خواهد کرد، که ۴۰۰ میلیون ریال آن با سود ۹ درصد و۵۰۰ میلیون ریال آن با سود ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد.

ساردویی در همین راستا خبر داد: با در اختیار گذاشتن اراضی مناسب ساخت و ساز به بنیاد مسکن در مراکز شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان جیرفت، احداث مسکن به صورت ویلایی در دستور کار این اداره کل است و در شهر جیرفت برای متقاضیانی که مجوز انبوه‌سازی دارند زمین برای احداث آپار تمان واگذار خواهد شد.

لازم به ذکر است متقاضیانی که قصد استفاده از این تسهیلات را دارند می توانند با مراجعه به شعب بانک مسکن از قوانین و مقررات پرداخت و باز پرداخت این تسهیلات اطلاعات کافی را کسب کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000