دیدار با مدیرکل جمعیت هلال احمر

همزمان با روز هلال احمر و صلیب سرخ معاون اجرایی مدیریت شعب استان خراسان رضوی با مدیرکل جمعیت هلال احمر این استان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، همزمان با هجدهم اردیبهشت ماه روزجهانی صلیب سرخ و هلال احمر، مرتضی ناصری معاون اجرایی خراسان رضوی به همراه حمیدرضاباقرپور رییس شعبه بلوار سجاد مشهد و هادی عبدی از کارکنان دایره ارتباطات و بازاریابی با مراجعه به سازمان هلال احمر و اهدا هدایایی از زحمات کارکنان این سازمان تقدیر و تشکر کردند.

مرتضی ناصری در این دیدار در حضور دکترسیدمجتبی احمدی مدیر کل سازمان هلال احمر ضمن تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر بیان کرد: خدمت به مردم توفیقی است که خداوند نصیب بندگان صالح خود می نماید و نمونه کامل این توفیق در کارکنان هلال احمر نمایان است. امدادرسانانی که حضور آنان در کلیه حوادث و بلایا از سیل ؤ زلزله گرفته تا آتش سوزی و سقوط هواپیما باعث دلگرمی مردم است.

همچنین دکتر سیدمجتبی احمدی نیز از زحمات بانک مسکن در خانه دار کردن مردم تقدیر و تشکر کرد و گفت : خدمات این بانک در خانه دار کردن آحاد جامعه بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از امدادگران ما با استفاده از تسهیلات بانک مسکن خانه دار شده اند وجا دارد از زحمات کارکنان این بانک قدردانی کنم.

در ادامه این دیدار حمیدرضا باقرپور بیان کرد: با توجه به همجواری این سازمان با شعبه بلوار سجاد مشهد آمادگی ارایه کلیه خدمات بانکی را داریم. همچنین هادی عبدی با ارایه خلاصه ای از خدمات بانک مسکن اظهار داشت : در صورت تمایل این سازمان بانک مسکن آمادگی انعقاد تفاهم نامه به منظور ارایه خدمات مطلوب را دارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000