بازدید بوستان افروز از پروژه مسکن بسیجیان بستک

محمدرضا بوستان افروز مدیر شعب استان هرمزگان به همراه ناصر شریفی نماینده غرب هرمزگان از روند اجرای پروژه مسکن بسیجیان امین شهرستان بستک بازدید کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان طی سفر به شهرستان بستک ، از پروژه120واحدی بسیجیان امین این شهرستان که در دو فاز درحال ساخت می باشد ، بازدید و از نزدیک در جریان ساخت وچگونگی فرآیند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت .

دراین بازدید ناصر شریفی نماینده غرب هرمزگان و ناصرمحمدپور مدیرعامل تعاونی به تشریح روند اجرای پروژه پرداختند واز همراهی بانک مسکن دراین خصوص تشکر و قدردانی کردند.

مدیرعامل شرکت تعاونی بسیجیان تصریح کرد : این پروژه در زمینی به مساحت بیش از 6 هکتار ساخته شده و ساخت فاز اول با استفاده از تسهیلات بانک مسکن می باشد که تاکنون 47% پیشرفت فیزیکی داشته است .

بوستان افروز با تاکید بر این که بانک مسکن در بحث تسهیلات و تامین مالی، تعامل و همکاری خوبی را با این تعاونی داشته است ، ضروری دانست مدیرعامل و مسوولین این تعاونی نیز هرچه سریعتر بر تسریع در روند اجرای پروژه کنترل بیشتری داشته وهرچه سریعتر این پروژه را به بهره برداری برسانند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000