اعلام آخرین نتایج"جشنواره عیدانه ناواکو"

با آغاز جشنواره عیدانه ناواکو، امتیاز تراکنش‌های انجام شده با دستگاه‌های پوز بانک مسکن تا پایان اردیبهشت‌ماه شمارش و از پذیرندگان برتر هر دو هفته یکبار تقدیر می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در طول ایام سال با هدف تقدیر از پذیرندگان فعال پایانه های فروشگاهی بانک مسکن چند جشنواره و چند مرحله قرعه کشی برگزار می کند و طی آن از پذیرندگانی که تعداد تراکنش آنها در مدت برگزاری جشنواره از حد مشخصی فراتر می رود و امتیاز کسب می کنند، با اهدای جوایز نفیسی به قید قرعه تقدیر می کند.

این شرکت با هدف افزایش تراکنش‌های پایانه‌های فروش بانک مسکن و ترغیب مشتریان به استفاده حداکثری از این دستگاه‌ها، طرح انگیزشی پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی تحت عنوان «جشنواره عیدانه ناواکو» را اجرا کرده است.

در این جشنواره که از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت سال 98 ادامه خواهد داشت، نسبت به امتیاز شماری از پذیرندگان بانک مسکن که از دستگاه‌های پوز این بانک برای پرداخت مشتریان در قبال دریافت کالا یا خدمت استفاده می‌کنند، اقدام می‌شود.
نحوه امتیاز دهی به پذیرندگان دستگاه‌های پوز بانک مسکن در نقاط فروش سراسر کشور به این صورت است که به ازای هر 8 تراکنش خرید در هر روز یک امتیاز به پذیرنده پوز بانک مسکن تعلق می‌گیرد. همچنین به ازای هر 2 میلیون ریال تراکنش خرید، یک امتیاز محاسبه می‌شود. در این جشنواره هر دو هفته یکبار به 5 پذیرنده برتر که به قید قرعه از میان پذیرندگان دارای حداقل 100 امتیاز انتخاب می‌شوند، یک سکه تمام بهار آزادی اهدا می‌شود. افزون بر این، در بازه‌های زمانی دو هفته یکبار به قید قرعه به 5 پذیرنده از میان پذیرندگان دارای حداقل یک امتیاز نیز یک نیم‌سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

بر این اساس قرعه کشی دو هفته دوم فروردین ماه و دو هفته اول اردیبهشت ماه سال 98 مربوط به طرح انگیزشی پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی تحت عنوان "جشنواره عیدانه ناواکو" در روز سه شنبه 17/2/98 انجام شد.

پذیرندگان برنده جوایز تمام سکه قرعه کشی جشنواره طرح عیدانه ناواکو در دو هفته دوم فروردین ماه آقای محمد حسن اسمعیلی از مدیریت منطقه مرکز تهران، آقای عیسی فعال حسینی از استان اردبیل، آقای محمد عظیمی از استان اصفهان، آقای ولی رمضانی اهکلانی از استان گیلان، آقای محمد رضا حاجی زاده نقی آبادی از استان البرز و همچنین پذیرندگان برنده جوایز تمام سکه قرعه کشی جشنواره طرح عیدانه ناواکو در دو هفته اول اردیبهشت ماه 98 آقای فریدون آشوری از مدیریت منطقه غرب استان تهران، آقای عباس صفری از استان قزوین، آقای ستار غیبی از استان آذربایجان شرقی، آقای علی کاری از مدیریت منطقه مرکز استان تهران و آقای پژمان پیشه گر از استان گیلان می باشند.

همچنین پذیرندگان برنده جوایز نیم سکه قرعه کشی جشنواره طرح عیدانه ناواکو در دو هفته دوم فروردین ماه خانم صغرا جلیلوند از استان قزوین، آقای داود بیدار قرکانلو از استان تهران، خانم ملک جمشیدی از استان هرمزگان، آقای محمد تقی اسماعیلی از استان اصفهان و آقای مرتضی عظیمی از مدیریت منطقه شرق تهران و همچنین پذیرندگان برنده جوایز نیم سکه قرعه کشی جشنواره طرح عیدانه ناواکو در دو هفته اول اردیبهشت ماه آقای عیسی بلوکی از استان خوزستان، آقای علیرضا فاتحی از استان بوشهر، آقای سهیل صادقی از مدیریت منطقه غرب تهران، آقای عدالت میرزا خانی از استان قزوین و خانم سمانه اسحقی کاه کش از استان اصفهان می باشند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000