نشست مدیریت شعب بانک مسکن و انجمن انبوه سازان

نشست مشترک مدیریت شعب بانک مسکن و انجمن انبوه سازان استان لرستان به منظور تبیین و تشریح سیاست های اعتباری سال جاری و افزایش تعاملات فیمابین برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست که با هدف برقراری تعاملات موثر با فعالان بخش مسکن و ساختمان استان از طریق برگزاری نشست های تخصصی با انبوه سازان و تبیین و تشریح خدمات و محصولات بانک در سال 1398و تقویت تعاملات فیمابین، برگزار شد، مرتضی دهداری زاده ، مدیر شعب استان لرستان طی سخنانی ضمن قدردانی از حضور مسوولان انجمن صنفی انبوه سازان در این نشست گفت: در سیاست های اعتباری بانک در سال 98 با تمرکز بر روی انبوه سازان و سازندگان واقعی به دنبال حرکت رونق بخش در حوزه مسکن و ساختمان هستیم و در این خصوص بانک با تمام امکانات در جهت تغییر بهینه مبلمان شهری و تعامل با انبوه سازان ایفای نقش خواهد نمود. وی با اشاره به تداوم برگزاری این نشست ها افزود : بانک با تدوین سیاست ها و بسته های اعتباری مطابق با خواسته های مشتریان و همچنین برگزاری این نشست ها در واقع به دنبال رسیدن به نقطه مشترک با انبوه سازان می باشد و در این راستا با پرداخت تسهیلات به سازندگان حرفه ای به سوی آبادانی و ایجاد اشتغال گام خواهیم برداشت.

در ادامه این نشست، مهران دالوند رییس انجمن صنفی انبوه سازان استان با قدردانی از برگزاری این نشست ها گفت : انبوه سازان استان در راستای خدمت به مردم با تمام توان برای به سامان رساندن بخش مسکن هستند و در این خصوص امید است با تغییراتی که در سیاست های اعتباری بانک در سال جاری به وجود آمده و همچنین با نگاه ویژه ای که بانک به انبوه سازان واقعی دارد حرکت ثمر بخشی را در این حوزه شاهد باشیم . وی همچنین ضمن طرح نظرات و پیشنهادات و مشکلات انبوه سازان در حوزه مسکن و ساختمان، خواستار اطلاع رسانی سیاست های اعتباری بانک به انبوه سازان شد و همچنین در این جلسه مقرر شد تا نسبت به برگزاری نشست مشترک و کارگاهی با حضور مسوولان بانک مسکن و انبوه سازان و نیز انعقاد تفاهم نامه ای سه جانبه میان بانک ، راه و شهرسازی و انبوه سازان به منظور تقویت تعاملات و همکاری های سه جانبه اقدام لازم صورت پذیرد .

در ادامه این نشست داریوش عالی پور، معاون مدیریت شعب استان لرستان به تشریح سیاست های اعتباری بانک در حوزه مسکن و ساختمان پرداخت .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000