نشست مشترک مدیر شعب استان البرز با معاونت آماد و پشتیبانی ناجا

نشست مشترکی با حضور سردار رحمت ا... محمدی معاونت آماد و پشتیبانی ناجا و مدیریت شعب استان البرز به منظور گسترش همکاری های فیمابین برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی بلوچی مدیر استان البرز در این نشست ضمن تشریح سیاست های بانک مسکن و شرایط پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی و تقسیط آن عنوان نمود: این مدیریت شعب در بسترهای قانونی و با رعایت بهداشت اعتباری آمادگی کامل برای ارایه خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات به شرکتهای تعاونی کارکنان ناجا را دارد.

وی با بیان این مطلب که بانک مسکن در حال حاضر با شرایط ویژه ای به کارکنان نیروی انتظامی تسهیلات برای خرید منزل اعطا می کند گفت: این موضوع نشان دهنده دغدغه این بانک در راستای تأمین مسکن برای کارکنان ناجا که عهده دار مسوولیت خطیر تأمین امنیت و برقراری نظم در جامعه هستند دانست.

وی گفت: کارکنان ناجا برای کارکنان بانک مسکن از عزت و احترام بالایی برخوردار هستند چرا که همه ما در سایه امنیت و نظم که حاصل تلاش شبانه روزی سبز پوشان ناجا می باشد می توانیم با آرامش به رشد و تعالی دست پیدا کنیم و ابراز نمود پرداخت تسهیلات برای خانه دار کردن این قشر از افتخارات ماست.

همچنین سردار رحمت ا... محمدی معاون آماد و پشتیبانی ناجا ضمن ابراز خرسندی از این نشست بانک مسکن را به عنوان بانکی خوشنام و متولی بخش مسکن و ساختمان در اذهان عمومی دانست که جایگاه خاصی داشته و این اعتماد مردم به نوعی پشتوانه و سرمایه بانک محسوب می شود. وی برگزاری این نشست ها را گامی مؤثر به منظور هم پیمانی و تشریک مساعی دو طرف برای رفع مشکل مسکن کارکنان ناجا دانست و بر لزوم همکاری و هم اندیشی، استمرار و تکرار این نشست ها تاکید کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000