جلسه ستاد عفاف و حجاب در مدیریت شعب کردستان برگزار شد

همزمان با ایام مبارک ماه رمضان، نخستین جلسه شورای عفاف و حجاب مدیریت با حضور اعضای شورا در دفتر مدیر شعب استان کردستان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این جلسه جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان به بیان اهمیت موضوع حجاب و عفاف پرداخت و گفت : نکته بسیار زیبا و مهم در اهمیت حجاب این است که حجاب نشانه کرامت انسان است و در همین ارتباط نیز خداوند، اصل خلقت بنی آدم را بر کرامت نوع بشر گذاشته است.

سلیمی برگزاری جلسات هم‌اندیشی و نشست‌های آموزشی، تولید و حمایت از نشر و ترویج آثار علمی، فرهنگی و هنری و استفاده از تبلیغات محیطی را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ضروری دانست و گفت: زن به عنوان عضو مهمی از پیکره اجتماع و مربی نسل آینده، تا مادامی که در سنگر حجاب و پاکدامنی است ، چنگال توطئه های ضد انسانی به وی نمیرسد و وزش هوای آلوده و اسارت زای غربی، آسیبی به او نمیرساند.

گفتنی است در ادامه این نشست ماموستا خلیل احمدی امام جماعت مدیریت، یونس احمدی معاون مالی و فناوری مدیریت و علی اصغر زارعی مسوول دفتر حراست بعنوان اعضای ستاد عفاف و حجاب مدیریت به بیان دیدگاههای خود در ضرورت و اهمیت حجاب و عفاف و ترویج پوشش اسلامی پرداختند.

لازم بذکر است در این جلسه برنامه های سال 98 ستاد عفاف و حجاب مدیریت کردستان در راستای اهمیت حجاب و عفاف همچون انتشار جزوه، بروشور و بنر با موضوع ترویج پوشش اسلامی،انتشار احادیث و سخن بزرگان در زمینه عفاف و حجاب از طریق اتوماسیون به صورت هفتگی، تجلیل از بانوان کارمند با حجاب برتر، برگزاری مسابقات فرهنگی در زمینه اهمیت حجاب و عفاف ، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی شامل سی دی ، کتاب و برگزاری کلاسهای آموزشی تدوین و به تصویب اعضا رسید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000