تقدیرمدیر کل بنیاد مسکن از مدیریت بانک مسکن خراسان شمالی

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی روستایی، طی سنوات گذشته تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در نشست مشترک مدیر شعب استان و مدیر کل بنیاد مسکن استان که در محل مدیریت خراسان شمالی برگزار شد از مدیریت شعب بانک مسکن به دلیل پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی روستایی و نظارت مطلوب، طی سنوات گذشته تقدیر شد.

در این نشست مشترک که با هدف بررسی مسائل و مشکلات موجود در پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی روستایی در پی وقوع سیل فروردین ماه سال جاری در استان، با حضور مهندس محمدی مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی و معاون امور بازسازی مسکن روستایی و معاون اداری مالی بنیاد مسکن خراسان شمالی برگزار شد، طرفین ضمن بررسی مشکلات پیرامون بازسازی مناطق روستایی آسیب دیده در سیل اخیر خراسان شمالی اقدام به ارایه راهکارها و هماهنگی های لازم، برای ایجاد وحدت رویه و استاندارد سازی فرآیندهای عملیاتی جهت تسریع در امور کردند.

مهندس محمدی مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی در بخشی از سخنانش، با قدردانی از عملکرد بانک مسکن در بازسازی مناطق روستایی در سنوات گذشته، خطاب به مجید اسدی فر، مدیر شعب بانک مسکن اظهار داشت: " به واحد های مسکونی روستایی که در سال های گذشته با تسهیلات و نظارت بانک مسکن احداث شده است در حوادث غیرمترقبه اخیر علی الخصوص زلزله هیچگونه آسیب جدی وارد نشده است، که نشان دهنده کار جهادی و تخصصی و جدی بانک مسکن در احداث سرپناهی مقاوم برای تمامی اقشار جامعه است. "

مجید اسدی فر، مدیر شعب استان دراین باره گفت: حمایت از اقشار مختلف جامعه علی الخصوص روستاییان درجهت احداث واحد هایی با سازه ای مقاوم و استاندارد همواره یکی از دغدغه های بانک بوده و بانک مسکن در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز با همت و تلاش همکاران بتوانند همچون سنوات گذشته در این بخش، افتخار آفرینی کرده و گام مثبتی را در راستای تسریع و احداث سرپناهی مطمئن برای مردم بردارند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000