نشست فعالان بخش مسکن و ساختمان در مدیریت شعب منطقه مرکز تهران

نشست فعالان بخش مسکن و ساختمان با حضور نیک بنیاد مدیر شعب ‌و تعدادی از انبوه سازان به میزبانی مدیریت شعب منطقه مرکز تهران برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

نیک بنیاد مدیر شعب منطقه مرکز تهران در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به مهمانان و ابراز خرسندی از حضور در جمع انبوه سازان گفت : بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی ، تخصصی و همسو با سیاست های دولت برای ایجاد رونق در بخش مسکن و ساختمان ،‌ نگاه ویژه ای به انبوه سازان دارد و سعی می کند با حمایت از انبوه سازان گام مهمی برداشته و کمک فراوانی به رونق بخش مسکن کند.

نیک بنیاد در ادامه ضمن تشریح تسهیلاتی که در سال جدید برای ساخت و خرید مسکن در نظرگرفته شده است ، ‌به 8 محور اصلی سیاست های اعتباری سال 98 اشاره کرد و افزود : تأمین مالی با اولویت بافت فرسوده- اولویت در تأمین مالی واحدهای میان متراژ- استفاده از ظرفیت بازار سرمایه – حمایت از کیفیت ساخت و ساز و کاهش مصرف انرژی با اعطای تسهیلات به سازندگان حرفه ای – حمایت از سازندگان حرفه ای بخش مسکن از طریق ایجاد مزیت رقابتی در قالب بانکداری شرکتی – ممنوعیت ورود بانک جهت تأمین مالی پروژه های لوکس و بزرگ متراژ – امکان اعطای تسهیلات جهت احداث چندین پروژه به صورت همزمان مشروط به احراز خوش حسابی و توانایی مالی و فنی معرفی شدگان و امکان تخفیف در نرخ سود قراردادهای مشارکت مدنی تا 10 سال جهت انبوه سازانی که حداکثر تا سررسید اولیه نسبت به تسویه نقدی مطالبات اقدام نمایند ، از محورهای اصلی سیاست های اعتباری در سال جدید است .‌

نیک بنیاد کمک به خانه دار شدن آحاد مردم را رسالت بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی توسعه ای بخش مسکن عنوان کرد و تصریح نمود : دغدغه تمامی کارکنان بانک مسکن تلاش در جهت خانه دار شدن تمامی خانواده هاست و این جزو تکالیف و وظیفه خود می دانیم و از شما انبوه سازان که در این مهم رکن اصلی هستید با تمام توان حمایت می کنیم .

مدیر شعب منطقه مرکز تهران اظهار داشت : بانک مسکن در سیاستهای اعتباری سالجاری ، در راستای حمایت از انبوه سازان و سازندگان حرفه ای شرایط خوبی را فراهم کرده و بسته های اعتباری را در قالب بانکداری خرد و شرکتی در دستور کار قرار داده است.

نیک بنیاد ارایه خدمات به فعالان بخش مسکن و ساختمان در جهت ایجاد رونق در فضای کسب و کار را بسیار مهم و حیاتی دانست .

وی از انبوه سازان خواست تا با متمرکز نمودن منابع خود در بانک مسکن ، این بانک را در پرداخت تسهیلات بیشتر و انجام بهتر رسالت اجتماعی که همانا خانه دار شدن مردم است ،‌یاری رسانند .

نیک بنیاد در ادامه اظهار داشت: این مدیریت آمادگی هر گونه همکاری با انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان را در چارچوب سیاستهای اعتباری دارد.

در ادامه این نشست رییس دایره اعتبارات مدیریت اقدام به تشریح سیاست های اعتباری سال 98 به انبوه سازان پرداخت .

در پایان جلسه فعالان بخش مسکن وساختمان به بیان نقطه نظرات ،‌ مسائل و مشکلات خود در دریافت تسهیلات پرداختند که مسئولین مدیریت در اینخصوص توضیحاتی را ارایه نمودند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000