کمپین فعالان بخش مسکن و ساختمان در سال رونق تولید

نشست مشترک مدیریت شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی با فعالان بخش مسکن و ساختمان انجام شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به منظور ایجاد تحرک در بخش مسکن و در راستای تحقق شعار سال 1398( سال رونق تولید )، جلسات فعالان بخش مسکن و ساختمان، با دعوت از فعالان حقیقی و حقوقی، در سطح شعب تبریز برگزار شد.

در این جلسات که با حضور امیر رنجبریان مدیر شعب استان آذربایجان شرقی و خلیل ایمانی بخشایش معاون مالی و فناوری مدیریت شعب استان، در سالن معاملات شعب آزادی و شهید چمران تبریز برگزار شد سیاستهای اعتباری جدید بانک مسکن توسط ابوالفضل کفشدوزی رییس دایره امور اعتباری مدیریت شعب استان به انبوه سازان و مدعوین تشریح شد و به سئوالات مطروحه در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات انبوه سازی، بافت ناکارآمد شهری و ... پاسخ لازم ارایه شد.

گفتنی است مدیر شعب استان و معاون مدیریت شعب استان هر کدام در جلسات مذکور طی سخنانی رسالت اصلی بانک مسکن را کمک به تولید مسکن و در نهایت گسترش فعالیت و رونق بیش از 40 حرفه مربوط به بخش مسکن و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه بیان نمودند و سیاست های اعتباری بانک مسکن را در راستای تامین مالی انبوه سازان برای ساخت مسکن و رونق تولید مسکن خواندند و اظهار امیدواری کردند با کمک و همیاری بانک مسکن و انبوه سازان و فعالین بخش مسکن گام های مثبت در سطح استان برداشته شود و تحقق شعار سال رقم بخورد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000