برگزاری نمایشگاه، بهترین ابزار برای توسعه اقتصادی و رونق تولید

مدیر شعب استان کردستان از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی استان با عنوان نمایشگاه رونق تولید، بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان در جریان بازدید از این نمایشگاه و مصاحبه با خبرگزاری فارس ، برگزاری نمایشگاه‌های داخلی را زمینه‌ساز معرفی محصولات و توانمندی‌های کشور به تجار داخلی و خارجی عنوان کرد و آن را بهترین ابزار برای توسعه اقتصادی و رونق تولید در استان تلقی نمود.

سلیمی یک از مهمترین ویژگی های برپایی نمایشگاه را ایجاد رقابت سالم صاحبان تولید در راستای تلاش برای افزایش کمی و کیفی محصولات و خدمات نیز مؤثر دانست و گفت: با توجه به مشکلات عدیده واحدهای تولیدی اما حضور شرکتهای تولیدی با محصولات با کیفیت در این نمایشگاه نشان از یک جهاد اقتصادی برای رونق تولید در استان است.

لازم به ذکر است مدیر شعب استان در ادامه همراه با تیم بازرایابی مدیریت از غرفه های این نمایشگاه بازدید و مذاکرات خوبی را با صاحبان تولید در جهت معرفی انواع خدمات و حسابهای بانک انجام دادند که مقرر شد کمیته بازاریابی مدیریت ادامه مذاکرات را بعد از نمایشگاه با مراجعه به دفاتر مرکزی این صنایع تا افتتاح حساب انجام دهند.

لازم بذکر است نمایشگاه رونق تولید به مدت یک هفته و با حضور 80 شرکت تولیدی و صنعتی داخلی و خارجی و بازدید تجار و هیات اعزامی از اقلیم کردستان عراق برگزار شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000