حضور مدیر شعب گلستان در برنامه زنده رادیویی

مدیرشعب گلستان در گفتگویی تلفنی در برنامه زنده رادیویی با عنوان روزنه از صدای مرکز گلستان حضور یافت و در خصوص تسهیلات اعطایی بانک مسکن به سیل زدگان و آسیب دیدگان ناشی از سیل، توضیحات مبسوطی را ارایه کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد غفوریان مدیرشعب استان در این گفتگوی تلفنی و در پاسخ به سوالات مطرح شده در خصوص عملکرد و اقدامات بانک مسکن پیرامون میزان و نحوه پرداخت تسهیلات اعطایی به سیل زدگان استان گلستان گفت : همت و تلاش شبکه بانکی استان بر این است که روند پرداخت تسهیلات به سیل زدگان تسهیل و تسریع یافته تا بتوانیم بخشی از آلام و رنج های این عزیزان را کاهش دهیم. وی افزود؛ از نگاه آماری نیز شبکه بانکی استان در میان سایر استان های سیل زده کشور پیشرو و پیش قدم بوده است و تسهیلات پرداختی در قالب قرض الحسنه به دلیل مناسب بودن نرخ و نحوه پرداخت و بازپرداخت آن به سیل زدگان اعطاء می شود.

محمد غفوریان در ادامه اظهار داشت: بانک مسکن استان در اولین اقدام و حسب رسالت و وظیفه ذاتی و تخصصی خود با استقرار نمودن ستاد معین در روستای چن سبیلی شهرستان آق قلا و شهرستان گمیشان (علیرغم نداشتن شعبه بانکی) که در حادثه سیل اخیر دچار آسیب شده اند، سعی نمود یک حلقه ارتباطی میان بانک، مشتری، دهیاری و بنیاد مسکن برقرار نماید تا در نهایت پرداخت تسهیلات با سرعت و سهولت بیشتری صورت پذیرد. مدیر شعب گلستان تصریح کرد؛ به لحاظ آماری نیز حدود 2000 فقره تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده است که تاکنون 70 درصد از این معرفی شدگان یعنی بابت 1400 فقره آن انعقاد قرارداد شده و تسهیلات خود را دریافت نموده اند.

غفوریان اضافه کرد؛ به منظور تسهیل سازی در فرآیند پرداخت تسهیلات با حذف دریافت ضمانت سفته از متقاضیان و تشکیل حلقه سه نفره از گیرندگان تسهیلات که بصورت زنجیره ای ضامن یکدیگر خواهند شد ، مشکل ضمانت تسهیلات نیز مرتفع شده است.

گفتنی است، مهندس خسروی رییس بنیاد مسکن شهرستان گرگان و مهندس ویزواری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان نیز در این گفتگوی زنده رادیویی حضور داشته و در ادامه این گفتگو از مشارکت فعال و همکاری صمیمانه بانک مسکن استان و کارکنان بانک در پرداخت به موقع تسهیلات به سیل زدگان تشکر و قدردانی نمودند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000