۳۳۷۰۰ واحد مسکن مهر در کردستان تحویل متقاضیان شد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۴/۲۴
از مجموع ۳۸۶۵۶واحد مسکن مهر کردستان ۳۳۷۵۰واحد به متقاضیان تحویل شده و ۴۹۰۶ واحد باقیمانده نیز به طور میانگین از ۸۵ درصد پیشرفت برخوردار است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خسرو ویسی معاون بازآفرینی شهری ومسکن راه و شهرسازی کردستان اظهار کرد: محوطه پروژه‌های مسکن مهر در حد الزامات و نیازهای اساسی مانند عملیات خاک‌برداری، شن‌ریزی، جدول‌گذاری و آسفالت پیاده رو اجرا و در اختیار ساکنین و بهره‌برداران قرار گرفته است.

ویسی افزود: خدمات زیر بنایی شامل شبکه‌های آب و فاضلاب، برق و گاز به‌ طور کامل و اصولی اجرا شده و در حال خدمت‌رسانی است اما در بخش خدمات و تاسیسات روبنایی شامل ساختمان‌های ورزشی، درمانی و فضای سبز با کمبود‌ها و نواقص زیادی روبرو است.

وی علت وجود معضلات و مشکلات در مسکن مهر های کردستان را کم‌کاری دستگاه‌ها و ادارات ذیربط با این کاربری‌ها دانست و گفت: در طرح سایت‌های مسکن مهر تمام فضاهای عمومی مورد نیاز و اراضی کاربری متناظر پیش‌بینی شده اما «بنا به دلایل نامشخص» دستگاه‌های مربوطه در احداث آنها کم‌کاری کردند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کردستان در ادامه بیان کرد: عمده سایت‌های مسکن مهر پارکینگ ندارند و سایت ۵۴۰۰ واحدی بهاران نیز بنا به تصمیمات سنوات قبل تا حدودی دچار مشکل کمبود فضای پارکینگ است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۹۰۶ واحد مسکن مهر تحویل داده نشده، افزود: بالغ بر ۵۰۰ واحد از این میزان آماده تحویل و مابقی نیز در مراحل مختلف اجرایی قرار دارد.

ویسی اذعان کرد: از این تعداد مسکن مهر باقیمانده نیز حدود ۱۵۰۰ واحد از آنها دارای مشکلاتی از قبیل اختلافات میان اعضا و تعاونی‌ها، اختلاف تعاونی با اعضای سازنده، افزایش تسهیلات و اعمال فشار به متقاضیان است که پیش‌بینی می‌شود با همکاری تمام دستگاه‌ها، متقاضیان و مراجع قضایی این مشکلات کاهش و شاهد اتمام پروژه‌ها و تحویل واحدها به مردم باشیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000