با حضور مسوولین بانک و بنیاد مسکن استان ایلام:

راهکارهای همکاری بانک و بنیاد مسکن استان ایلام مورد بررسی قرار گرفت

به منظور بررسی راهکارهای همکاری، نشستی با حضور مسوولین بنیاد مسکن و بانک مسکن استان ایلام در محل دفتر مدیریت بانک مسکن برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست که با حضور حسین عاطف ضمیر مدیر شعب استان، حشمت اله کاکی معاون مدیریت شعب، محبی، مدیرکل بنیاد مسکن استان، معاونین بنیاد مسکن و رییس دایره اعتبارات مدیریت برگزار شد حسین عاطف ضمیر - مدیر شعب استان ایلام در سخنانی به اهمیت رسالت کارکنان بنیاد مسکن و کارکنان بانک مسکن در اجرای خانه دار کردن مردم اشاره و اظهار داشت: تعامل و همکاری مطلوب و موثر بین بانک و سایر سازمان ها باعث موفقیت و اجرای مطلوب طرح ها خواهد شد .
وی با قدردانی از تلاش های بنیاد مسکن در امر خدمت رسانی به مردم استان تصریح کرد : همکاری بنیاد مسکن با بانک و برگزاری جلسات می تواند این امکان را برای طرفین فراهم نماید که با هم فکری و مشارکت یکدیگر بهترین راهکار را جهت انجام بهینه امور فراهم سازند.

وی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات از آمادگی بانک مسکن جهت تعامل با سازمان ها و ادارات استان جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم خبر داد.

مدیر شعب استان به اقدامات انجام شده توسط بانک مسکن در خصوص تسهیلات مسکن روستایی طی سال های گذشته اشاره و بر اهمیت تامین مسکن اقشار آسیب پذیر خصوصاً روستاییان توسط بانک و بنیاد مسکن تاکید نمود.

در ادامه این دیدار مدیر شعب استان با برشماری انواع خدمات بانک مسکن و نیز مزیت های رقابتی بانک مسکن نسبت به سایر بانک ها، آمادگی خود را جهت همکاری با بنیاد مسکن اعلام کرد .

محبی مدیر کل بنیاد مسکن نیز طی این جلسه با قدردانی از عملکرد مدیریت استان در اجرای پروژه های بنیاد مسکن ، همکاری سازمانهای مرتبط را باعث ایجاد دلگرمی در جامعه ، ایجاد زیر ساخت های لازم، شناسایی نیازمندیهای جامعه و تحقق اهداف بر شمرد.

وی با تقدیر از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تکلیفی به متقاضیان به عملکرد خوب بانک مسکن در حوادث غیر مترقبه نظیر سیل 1398 اشاره و بیشترین پرداختی را مربوط به بانک مسکن دانست.

در ادامه این جلسه حاضرین در جلسه ضمن طرح موارد و مسائل حوزه کاری خود خواستار برگزاری جلسات متعدد به منظور همکاری در زمینه های مختلف شدند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000