نشست تخصصی با انجمن صنفی انبوه سازان اصفهان

نشست تخصصی با فعالان بخش مسکن و ساختمان انجمن صنفی انبوه سازان استان اصفهان به میزبانی این انجمن و با حضور سعید زارعی معاون اجرایی مدیریت شعب بانک مسکن برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مکسن-هیبنا، در این نشست، سعید زارعی معاون اجرایی مدیریت استان اصفهان با تبیین سیاست های جدید اعتباری و تشریح شرایط و سیاست گذاری جاری و محصولات منحصر به فرد بانک و انواع تسهیلاتی که از قابلیت بالایی برخوردارند، از اعضای انجمن خواست که در راستای توسعه همکاری و تعامل بیش از پیش، نسبت به نشر مطالب مطروحه برای اعضا و فعالان بخش تولید مسکن و ساختمان اقدام نمایند.

وی افزود : بی تردید بخش مسکن و ساختمان یکی از بخشهای مهم اقتصادی کشور محسوب می شود که سهم عمده ای در تولید ناخالص ملی، سرمایه گذاری و اشتغال کشور دارد و به لحاظ ارتباط نزدیکی که با سایر بخش های اقتصادی دارد و نقشی که در ایجاد زنجیره تولید و فعالیت های تولیدی می تواند داشته باشد همواره بعنوان یک محرک قوی و موثر در رونق و رشد اقتصادی کشور مورد توجه دولت و فعالان این بخش قرار گرفته است.

درپایان این نشست ضمن ابراز رضایتمندی طرفین ، با بحث پیرامون مسایل موجود در زمینه تامین مالی و مشکلات موجود و مطرح شدن انتظارات و پیشنهادات اعضای انجمن، بصورت پرسش و پاسخ به پایان رسید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000