بازدید مدیر شعب چهارمحال و بختیاری از بیمارستان پارسیان

مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در دیداری با اعضای هیات مدیره بیمارستان پارسیان شهرکرد در خصوص تحکیم روابط و همکاری بیشتربانک گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این بازدید مدیر شعب استان ضمن تشکر از همکاری هیات مدیره این بیمارستان با بانک مسکن، از زحمات و تلاش های خیرخواهانه و انسان دوستانه مؤسسان این بیمارستان جهت خدمت به مردم استان و فراهم آوردن امکانات پزشکی نوین در استان تقدیر کرد.

در ادامه دیدار دکتر بازدار، از اعضای هیات مدیره بیمارستان پس از عرض خوش آمدگویی، به تشریح مشخصات و فازهای مختلف پروژه بیمارستان خصوصی پارسیان پرداخت، وی خاطر نشان کردند: پروژه ساخت این بیمارستان به صورت سهام داری بوده و از محل سرمایه گذاری پزشکان استان، تامین سرمایه شده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر فقط بخش پرتو درمانی بیمارستان به طور کامل تجهیز و بهره برداری شده است ولی سایر بخشها نیاز به برخی تجهیزات پاراکلینیکی دارند، که در صورت وجود منابع مالی مورد نیاز می توان در ظرف یک یا دوماهه آینده، سایر فازهای بیمارستان را تجهیز و افتتاح کرد.

در ادامه دکتر بازدار خاطر نشان کرد: این پروژه بیمارستانی برای بهره برداری سریعتر نیازمند حمایت بیشتر بانک مسکن از طریق اعطای تسهیلات بوده و ابراز امیدواری نمود که این حمایت می تواند تعامل و همکای این بیمارستان خصوصی با بانک مسکن را گسترده تر و بیشتر نماید.

در ادامه مدیر شعب استان به تشریح برخی از خدمات بانک همچون: بانکداری شرکتی، تسهیلات سرمایه در گردش و سایر عقود اسلامی، خدمات بانکداری الکترونیک و سایر خدمات بانک پرداخت و ارائه خدمات به مشتریان را منوط به همکاری متقابل و تعامل دوسویه دانست.

در پایان مدیر شعب استان به همراه هیات همراه از بخش های مختلف بیمارستان ، بازدید کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000