تقدیر بازرسان استانداری از رفتار مطلوب کارکنان بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری

در طی مراسمی تیم بازرسی کمیته صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استانداری چهارمحال و بختیاری از مدیریت شعب بانک مسکن استان بازدید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا در ابتدای این دیدار محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان پس از عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی حضور بازرسان استانداری، به تشریح اقدامات مدیریت شعب استان در دو حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در سال 1397 پرداخت.

در ادامه مدیر شعب استان ضمن اشاره به رسالت بانک مسکن و تلاش این بانک دولتی- تخصصی در امر خانه دار نمودن مردم ، تاکید کرد: اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع سرلوحه و اولویت همه کارکنان بانک مسکن می باشد، چون این امر جزء آموزه های دین مبین اسلام می باشد. در ادامه وی افزود: بانک مسکن با برخورداری از ابزارهای و سامانه های کارآمد مانند: سامانه انتقادات و پیشنهادات و شکایات ، پرتال پایگاه استانی و خدمات بانکداری الکترونیک و... و همچنین ابزارهایی چون صندوق نظرسنجی در شعب و مدیریت؛ سهولت ارتباط مشتریان با مسوولین و دسترسی آسان به خدمات بانکی را مورد توجه قرار داده است.

در ادامه خواجوی بازرس ارشد استانداری ، ضمن تشکر از اقدامات بانک مسکن در تهیه و ارایه مستندات لازم برای ارزیابی عملکرد دستگاه در سال گذشته در دو حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب اظهار کرد: عملکرد و رفتار مطلوب کارکنان بانک مسکن استان در ارایه خدمات به مردم استان قابل تقدیر بوده و بانک مسکن از دستگاهایی است که همیشه با استانداری تعامل و همکاری خیلی خوبی داشته است، در ادامه وی افزود: امید است در سال جاری نیز بانک مسکن با گردآوری و تهیه مستندات لازم بتواند به جایگاه واقعی خود در ارزیابی عملکرد سال جاری در بین دستگاه های استان دست یابد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000